הזאר שבר את הקרסול, ייעדר בין חודשיים לשלושה

הזאר
הזאר | טוויטר

הכוכב הבלגי ביצע תנועה לא נכונה באימון הנבחרת, עשוי להחמיץ את פתיחת העונה של צ'לסי

(גודל טקסט)
אדן הזאר, אחד הכוכבים הגדולים של צ'לסי, נפצע אתמול (ראשון) באימון נבחרת בבלגיה וקיים חשש גדול ששבר את הקרסול. בתחילה סברו אנשי הצוות הרפואי שהשחקן רק סובב את הקרסול, אולם בבדיקה נוספת נאמר שמדובר בשבר. רופא נבחרת בלגיה, כריס ואן קרומברוג' אישר שהזאר סובל משבר בקרסול וייעדר בין חודשיים לשלושה.


הכוכב הבלגי יחזור לאימונים רק לקראת ספטמבר, מה שאומר שיחמיץ את כל תקופת ההכנה של הבלוז וכמובן גם את שני המשחקים הקרובים של נבחרתו – היום מול צ'כיה (ידידות) וב-9 ביוני מול אסטוניה (מוקדמות המונדיאל).

Everything went well with my ankle operation, now I start the road to recovery! I will be stronger. Thank you for your support!! pic.twitter.com/aokirnytkW

— Eden hazard (@hazardeden10) June 5, 2017

 

השדים האדומים שוהים במחנה אימונים בטוביזה בבלגיה ולפי הכתבים המקומיים הפציעה נגרמה בשל תנועה לא טובה שעשה ולא בגלל תיקול עם שחקן מסוים. הפציעה הגיעה שעות ספורות לאחר הראיון בו אמר שאם ריאל מדריד תגיש הצעה הוא ישקול אותה ברצינות. "יהיה נפלא לזכות בליגת האלופות", רמז הכוכב.


Update | Medical imaging showed that @hazardeden10 has a fracture in his right ankle #belcze#estbel#roadtorussia

— BelgianRedDevils (@BelRedDevils) June 4, 2017

 
 

 

עורך ה"סאן" מרטין ליפטון פרסם שמאמן צ'לסי אנטוניו קונטה לקח איתו לחופשה נתונים מדויקים על התנהלות שחקניו בקיץ בשלוש השנים האחרונות ומתכנן תקופת אימונים מדוקדקת וקפדנית כדי למנוע את הנפילה הטבעית שמגיעה לאחר זכייה באליפות, כמו שקרה בעונתו האחרונה של ז'וזה מוריניו בקבוצה.


אדן הזאר. פציעה קשה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי