רק רשת: טוראן פרש מנבחרת טורקיה אחרי שהתעמת עם עיתונאי

ארדה טוראן
ארדה טוראן | טוויטר

הקשר הגיב לניפויו מהנבחרת ע"י פתיח טרים וגם: שחקני אנגליה באימונים צבאיים, סרט דוקומנטרי על לואיס אנריקה, קלופ סימן את ג'רארד כמחליפו בליברפול

(גודל טקסט)

21:15: כוכבי WWE מפתיעים ניצולה מהפיגוע במנצ'סטר
בובי רוד, אלוף NXT (ליגת הפיתוח של WWE), ומארק אנדרוז הפתיעו את לילי האריסון בת השמונה. האריסון מעריצה גדולה של היאבקות, והמתאבקים הגיעו בהפתעה לבית החולים בו מאושפזת.

Eight-year-old Lily Harrison had a proper surprise when her @WWE heroes dropped by https://t.co/kRkIo5bODZ

— Manchester News MEN (@MENnewsdesk) June 6, 2017

20:23: דימטריוס ג'ונסון פותח פה על בעלי UFC
"מייטי מאוס", אלוף ה-UFC במשקל זבוב ובעל כהונת האליפות הארוכה בהיסטוריית הארגון, יצא במתקפה חסרת תקדים נגד דיינה וואייט. ג'ונסון טוען: "וואייט אינו מעוניין לקדם את הלוחמים הקטנים. קונור מקגרגור ורונדה ראוזי אינם מייצגים את הענף, אני האלוף היחידי שמגן על התואר שלי כל פעם ועושה הכל כדיי לייצג את הספורט הזה בכבוד".

"Where's my black ass at? I'm still out here trying to defend my title." – @mightymouseUFC on #TheMMAHourhttps://t.co/qIBzyrCMgypic.twitter.com/YZ6IGTMV1C

— MMAFighting.com (@MMAFighting) June 5, 2017


19:58: ריק פלייר נקלע לעימות עם אוהד גולדן סייט

המתאבק האגדי, שידוע בתור אוהד שרוף של קליבלנד, שבר את ידו לאחר שאוהד של הווריורס תקף אותו במשחק מספר 2. פלייר, 16 פעמים אלוף עולם, לא התרגש מהאוהד והתגרה בריהאנה בפוסט.



 

One Warrior Fan down! Left hand still good…Be in the Land on Wednesday! Rihanna, Move over and Let the Naitch show you how it is done! No Pain No Gain! Lets do it Cavs…..WOOOOO! @cavs

A post shared by Ric Flair® Nature Boy® (@ricflairnatureboy) on


19:42: שיתוף פעולה סודי בין לברון  ודוראנט
היריבים בגמר פלייאוף ה-NBA הקליטו שיר ראפ משותף בשנת 2011, והיום נחשפה טעימה קטנה. כדאי לשני האול סטארס לחשוב על הסבת מקצוע?
 


Here's the Lebron James-Kevin Durant secret track! 1 million retweets to release the whole song! @espn@NBA@CBSSports@SInow@SportsCenterpic.twitter.com/4oCIEHsSJP

— Spider Studios (@SpiderStudiosOH) June 5, 2017

18:49: נילי בלאק ממשיכה באימוניה לקראת משחקי העולם
זוכת מדליית הזהב באליפות העולם באגרוף תאילנדי, מתכוננת למשחקי העולם בחודש יולי. בלאק תנסה להסב גאווה נוספת למדינת ישראל, מפני שהיא הפייבוריטית לזכות במדליית זהב.

 

Go Hard Or Go Home! The first time i heard this expression was when I was 15. It was printed on the woman's national football team,for whom I played for. Ever since,I implemented this eminent mantra on and off the field, in and out the ring. Try to fool others,and your only fooling yourself. #road_to_world_games2017 @benycogan @ayelet_federation @32gi_israel @athenaisrael

A post shared by Nili Block (@niliblock) on



18:30: קלופ חשף שסטיבן ג'רארד מעוניין לרשת אותו

"סטיבן ג'רארד רוצה לרשת אותי בבוא היום ולאמן את ליברפול ואלה חדשות נפלאות", כך אמר יורגן קלופ בראיון ל"קיקר" לגבי קשר העבר האגדי של המייטירדס, שהצטרף הקיץ למועדון כמאמן הקבוצה עד 18. כשראיינתי את סטיבי ג'י שאלתי אתו מה הוא מתכנן לעשות, הוא אמר בלי היסוס להיות המנג'ר", הוסיף הגרמני, "אני חושב שיש לו כאן (בליברפול) את הצוות הנכון והידע כדי להתקדם. כשחקן שהיה בין הבכירים בעולם, הוא צבר המון ידע, אבל חסרים לו אספקטים של ניהול אותם הוא ילמד".


getty


18:00: ריבוק תאמץ את ירדן ג'רבי בארבע השנים הבאות

ריבוק ישראל הודיעה כי היא תומכת בג'ודאית ירדן ג'רבי בדרכה למשחקים האולימפיים בארבע השנים הקרובות. ג'רבי, מדליסטית אולימפית (2016) ואלופת עולם (2013) בין היתר, החלימה מניתוח במרפק וחזרה להתאמן לקראת השתתפותה בגרנד פרי טשקנט באוקטובר.


17:36: בעקבות סילוקו: ארדה טוראן פרש מנבחרת טורקיה
מוקדם יותר היום דווח כי ארדה טוראן תקף עיתונאי, ובעקבות כך ניפה אותו המאמן פתיח טרים מהסגל. כעת בטורקיה פרסמו שטוראן החליט לפרוש מהנבחרת בגלל המקרה. (לפרטים מלאים ראו למטה, שעה 12:11)



16:51: דנמרק חוגגת 25 שנים לזכייה ביורו 92
הסקאנדיבים יחנכו הערב מדים חדשים במשחק הידידות מול גרמניה, שעוצבו בצורת המדים עמם זכתה דנמרק בטורניר היורו ההיסיטורי. מה דעתכם על המדים?


Denmark's new kit is to be a 25th anniversary special to celebrate their Euro 92 victory!

Via @EleteTSC

pic.twitter.com/UMUTg9Q0Mv

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 6, 2017

16:40: ראש עיריית נאשוויל משחרר אוהדים מהעבודה
קבוצת נאשוויל פרדטורס משחקת לראשונה בתולדותיה בסדרת הגמר של ליגת ה-NHL, וראש העיר התרגש במיוחד. במכתב שפרסם הוא "אישר" לכל אוהד של הקבוצה להשתחרר מהעבודה בתירוץ של צפיה במשחק. הפרדטורס נמצאים במצב של 2:2 מול פיטסבורג.


This is brilliant!

The mayor of Nashville has written a letter excusing Predators fans from work today.

More: https://t.co/cQvR13eJ50pic.twitter.com/NfAp0OcGxW

— BBC Sport (@BBCSport) June 6, 2017


16:29: WWE ברכו את באיירן מינכן על זכייה בבונדסליגה

המתאבק והמנהל של ליגת ההיאבקות הגדולה בעולם, טריפל אייץ', שלח חגורת אליפות לפרנק ריברי ודויד אלאבה בעקבות האליפות בגרמניה.

WWE wrestler Triple H has sent Franck Ribéry & David Alaba a WWE title belt after Bayern Munich secured the Bundesliga title. pic.twitter.com/UKKkN4gsrJ

— Squawka News (@SquawkaNews) June 6, 2017

15:58: ריאל מדריד מציגה את גביע האלופות החדש

הבלאנקוס קיבלו  את הגביע ה-13, והכניסו אותו למוזיאון עתיר התארים של המועדון. הנשיא, פלורנטינו פרס, הציג את הגביע החדש בגאווה.

'Ya está en el horno la 12+1' https://t.co/nO0o3F9iOJ Por @juanma_rguezpic.twitter.com/VDtwp6OMbv

— MARCA (@marca) June 6, 2017

 

15:06: ברצלונה בסרט על לואיס אנריקה, ג'ורדי ישתתף במשחק לזכרו של אביו המנוח
בארסה הודיעה שג'ורדי קרויף ישתתף ב-10 ליוני במשחק ראווה מול ותיקי בנפיקה, במשחק שיציין 25 שנה לקבוצתו האגדית של יוהאן קרויף ז"ל. בנוסף,  ברצלונה תשדר הערב ב-23:00 באתר הרשמי, את הסרט על המאמן שעזב לאחרונה את המועדון בוא כיכב כשחקן והוביל כמאמן בשלושה העונות האחרונות. הטוויטר הרשמי של בארסה פרסם פרומו לקראת השידור הערב.
 


Today we release the documentary 'Luis Enrique, Lucho, Luis'. You can watch it from 10.00pm on https://t.co/fg65RrGNlupic.twitter.com/Um1LBvzWx3

— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 6, 2017



14:46: המאמן שהתראיין בעירום

פליפה דה לה ריבה, מאמנה של וייה דלמינה בליגה השנייה בארגנטינה, הבטיח לפני המשחק הקריטי נגד היריבה אתלטיקו פרנה שאם ינצח יגיע למסיבת העיתונאים בעירום. קבוצתו ניצחה 0:2 והמאמן הגיע עם מגבת בלבד. ככה זה נראה.




13:45: הפועל באר שבע נגד לך פוזנן
לך פוזנן, קבוצת הצמרת הפולנית שסיימה את העונה במקום הרביעי, הודיעה כי תפגוש למשחק אימון את הפועל באר שבע. האלופה הישראלית תקיים את מחנה האימון שלה באופלניצה, פולין, בסוף חודש יוני.


13:35: פיקה לא מתרשם מהישגי ריאל
ג'רארד פיקה התראיין לתוכנית "מוביסטאר" בספרד ועקץ כהרגלו את ריאל מדריד: "הם אמנם השיגו שני הישגים גדולים העונה, אבל יש להם עוד דרך ארוכה לעשות כדי להשוות את התארים שאנחנו השגנו. ביום שנחגוג זכייה בגביע המלך כמו משוגעים כמוהם רק אז הגלגל יתהפך".


12:17: חאתם בן ערפה שומר על כושר
חאתם בן ערפה לא מבזבז זמן בקיץ, ומפגין יכולת גופנית מרשימה על שפת הים.

Bizarre, bizarre video from Hatem Ben Arfa: "See you in July." pic.twitter.com/KFqrpGfq9x

— Get French Football (@GFFN) June 6, 2017



12:11: ארדה טוראן תקף עיתונאי וסולק ממחנה הנבחרת
העיתון "הורייט" וכלי תקשורת טורקים אחרים דיווחו ששחקן ברצלונה ארדה טוראן, תקף עיתונאי טורקי מהעיתון "מילייט" על מטוס הנבחרת שלקח אותה מסקופיה לטרייסטה. לפי הדיווח הוא העליב אותו ותקף אותו בצוואר. התקרית באה אחרי משחק ידידות נגד מקדוניה שהסתיים בתיקו 0:0. טורקיה תתאמן בטרייסטה באיטליה לפני שתשחק במוקדמות המונדיאל נגד קוסובו בסלובניה. לפי הדיווחים, החברים של טוראן הצליחו להרגיע את השחקן ועד לסיום הטיסה היתה מתיחות, אבל לא היה עוד עימות.


טוראן הסביר באינסטגרם שתקף עיתונאי שמתח עליו ביקורת נוקבת ביורו 2016. טוראן העלה את האיסטגרם כאשר באופן מוזר הוא לובש חולצה של גלאטסראיי ולא של נבחרת טורקיה. מאוחר יותר החליט המאמן פתיח טרים לשחרר אותו ממחנה הנבחרת בעקבות האירוע.


 

(Savunma amaçlı değil; bilgilendirme amaçlıdır..)#tbt Yarın kalktığınızda muhtemelen haberleri göreceksiniz…Eleştiriler, kınamalar, köşe yazıları, hep beraber birbirlerine destek planları ve devamı…DEMİŞTİM!!! Islıklandıktan sonraki röportajımda olanları unutmayacağım diye (Euro 2016)…Dün ilk defa milli takım uçağında gördüm o şahsiyetlerden birini aylar sonra. Onlar kim mi? Biz ülkemizin formasını terletirken ve sonrasında; yalanla, iftirayla, insanların onuruna laf söyleyerek, ailevi değerlerine dil uzatıp sonra buna gazetecilik diyen kişiler. Merak etmeyin 3-5 kişiler…Tabi alışmışlar bunları yapıp pişkince gezmeye…Neden? Çünkü düzen böyle gazeteciler ya gazetecilik aylar geçince unutuluyor ya…Çocukları, gençleri, kaoslar ve krizle besleyenler; hayalleri başka yerlere taşıyanlar…Yok öyle insanın, karekterine, ailesine değerlerine laf atmak…Unutmayanı da var bunun! Benim futbolculuğumu eleştiren gazetecilere teşekkür etmişliğim vardır haklısınız diye…Çünkü bu meslek olabilir…Ama aileme, değerlerime saldırmak olmaz; gücüm yettiğince de buna izin vermiyeceğim…Dün yaptığım doğru muydu? Bilmem! Evine misafir olup, adam satıp, iftira atıp arkadan iş çeviren olacağıma, yüzüne, bağırarak, saldırarak cevap beklerim…Belki doğru değil ama dürüstçe, onurlu, şerefli bir davranış…Ha cevap aldım mı? YOK! Kıvırmaca…(klasik) Aylarca sayfa doldurdu ama karşımda iki kelime yok. Gerçi yarın konuşurlar, arkamdan! Bu fotoğrafta gördüğünüz çocuk hayatta iyi veya kötü ne yaptıysa bedelini ödedi; öder de..Allah'tan başka kimseden bir şey istemedi, beklemedi.. Hesabı da kimseye vermez…Arda Turan yola çıkarken İYİ FUTBOLCU, STAR, vs. olmak için ÇIKMADI… Şerefli, onurlu bir adam olmak için, ailesine sevdiklerine sahip olmak için ÇIKTI…Her kim şerefime, aileme, onuruma laf etmeye kalkarsa; Allah'ın bana verdikleriyle, gücüm yettiğince karşılığını alır…İyi geceler…

A post shared by Arda Turan (@ardaturan) on



11:28: האקסית של באלוטלי מככבת
פאני נאגוושה, חברתו לשעבר של מריו באלוטלי תועדה מקפיצה כדור במיומנות שלא היתה מביישת את החלוץ האיטלקי.

Model Fanny Neguesha shows off her tekkers  pic.twitter.com/AFKz1F9wHH

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 6, 2017

11:23: סאגת המונדיאל בקטאר מכה שנית

מונדיאל  2022 בסכנה אחרי ששבע מדינות מוסלמיות ניתקו את יחסיהן עם קטאר, כנראה לפי הסכם עם נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ. בהיעדר יחסים דיפלומטיים ביניהם, נכון לסגירת הגבולות בין סעודיה לקטאר לא ברור איך המונדיאל יתקיים. כמובן שהוא עדיין רחוק והכל יכול לקרות עד אז, אבל כרגע פיפ"א צריכה לעשות חושבים האם לקיים את הטורניר במדינה שמואשמת בתמיכה בטרור. אוסקר גארו, אחד מאנשי הצוות של אל סאאד בה משחק צ'אבי אמר: "המצב מסובך כרגע. אנחנו עושים הערכה מחדש". 


10:55: האנגלים טורטרו במחנה צבאי
נבחרת אנגליה לוקחת ברצינות את המשחק נגד סקוטלנד במוקדמות המונדיאל. השחקנים נכנסו למחנה טירונים של הרויאל מרינס ונראים בכושר מפחיד. גארת' סאות'גייט הדהים את שחקניו כשלקח אותם למתקן והם שהו שם 48 שעות. 

England football stars put through their paces in brutal style by the Royal Marines ahead of W Cup Qualifier against Scotland #Bambasportpic.twitter.com/1ELN5It5fw

— Bamba Sport (@BambaSports) June 6, 2017


10:10: רונאלדו נהנה

כריסטיאנו רונאלדו חגג עם חברתו ג'אורג'ינה רודריגס את הזכייה בליגת האלופות במטוס פרטי.


רונאלדו במטוס. חי טוב
רונאלדו במטוס. חי טוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי