"קיין האמין עד הסוף, קפטן אמיתי": המושיע החדש של אנגליה

הארי קיין וגארת' סאות'גייט
הארי קיין וגארת' סאות'גייט | Gettyimages

בממלכה מתרגשים מחלוץ טוטנהאם שהציל את הנבחרת מהפסד ראשון לסקוטלנד מאז 1999. הארט ספג ביקורת, הסקוטים מאוכזבים: "פספסנו את אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו"

(גודל טקסט)
אנגליה אכזבה אמש (שבת) כשסיימה ב-2:2 מול סקוטלנד בהאמפדן פארק בגלאזגו במשחק ה-114 בין שתי הנבחרות במסגרת מוקדמות המונדיאל, אבל לפחות יכולה להתנחם מכך שלא הפסידה ליריבה המושבעת לראשונה מאז 1999 בזכות שער דרמטי של הארי קיין בתוספת הזמן.

 

"קיין, אתה האמנת עד הסוף", זעקה הכותרת הראשית של "מירור". "קפטן אמיתי", נכתב באתר אחר. שוב התברר שחלוץ טוטנהאם הוא אולי הכוכב היחיד בנבחרת שלושת האריות ובמשחקו הראשון כקפטן הציל נקודה וכבש את שערו השישי בנבחרת ב-18 הופעות.


 

המאמן גארת' סאות'גייט סבור שכקפטן קיין הלך צעד נוסף קדימה: "זה היה רגע ענק לאנגליה כשהוא השווה. גם לו וגם לנבחרת. אם לא היה כובש היינו מדברים על כך שהוא לא כבש כבר הרבה זמן לנבחרת. ברגע של הלחץ הכי גדול הוא מצא את ההזדמנות הבודדת כדי שלא נרד מנוצחים".

 

לי גריפית'ס כבש פעמיים בדקות הסיום בשתי בעיטות חופשיות נפלאות כדי לתת לסקוטלנד יתרון 1:2. הפרשן ושחקן העבר גארי נוויל מתח ביקורת על השוער ג'ו הארט וטען שהיה צריך להציל לפחות את השער השני. סאות'גייט ענה: "צריך לתת את הקרדיט לחלוץ של סלטיק שהבקיע שני שערים נפלאים".


הארי קיין וגארת' סאות'גייט (gettyimages)
הארי קיין וגארת' סאות'גייט (gettyimages)


מאמן סקוטלנד, גורדון סטראכן, היה מאוכזב מהשוויון הדרמטי: "יכולנו להשיג את אחד הניצחונות הגדולים שלנו בתקופה האחרונה. השחקנים שלי השיגו מעל המקסימום מול נבחרת שלא ספגה עד למשחק הזה במוקדמות. זה היה כמו קרב איגרוף של מתאגרף במשקל בינוני נגד מתאגרף במשקל כבד".


SUNDAY EXPRESS SPORT: Kane has final word #tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/xDZYKwRDeC

— Helen Miller (@MsHelicat) June 10, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי