משחק לזכר נפגעי הטרור: צרפת תארח את אנגליה

שחקני נבחרות צרפת ואנגליה בוומבלי
שחקני נבחרות צרפת ואנגליה בוומבלי | צילום: GettyImages

הצרפתים תוהים לגבי יכולותיו של פוגבה, מטווידי קורא לקהל: "הצטרפו להמנון האנגלי". מעמדו של ג'ו הארט מתערער גם בנבחרת, תרזה מיי ומנואל מקרון יגיעו למשחק

(גודל טקסט)

צרפת ואנגליה יפגשו מחר (שלישי) באצטדיון "סטאד דה פראנס" למשחק ידידות. שתי הנבחרות נפגשו באצטדיון "וומבלי" בנובמבר 2015, במשחק שהתקיים יומיים לאחר סדרת הפיגועים בפאריס והניסיון לבצע פיגוע במשחק בין צרפת לגרמניה. בזמנו, האנגלים נתנו כתף לצרפתים שהגיעו למשחק המומים. לא הרבה השתנה מאז, וגם במשחק בצרפת יעמדו דקת דומייה לזכר 30 ההרוגים בפיגועים במנצ'סטר ולונדון. תרזה מיי, שזכתה בבחירות באנגליה, ומנואל מקרון, שזכה בנשיאות צרפת, יגיעו למשחק.

קשרה של פאריס סן ז'רמן, בלייז מטווידי, הביע הזדהות עם האנגלים לקראת המשחק ואמר: "אני מציע לצרפתים שינכחו במשחק להצטרף להמנון האנגלי", כפי שעשו האוהדים האנגלים עשו במשחק בוומבלי.

הצרפתים יגיעו למשחק לאחר הפסד 2:1 לשבדיה במוקדמות הגביע העולמי, ויגיעו עם רצון לתקן את הרושם למרות שמדובר במשחק ידידות. בצרפת עדיין תוהים לגבי תרומתו של פול פוגבה לנבחרת, ולא מעט סימני שאלה ישנם סביב קשר מנצ'סטר יונייטד.

ג'ו הארט לא יהיה בסגל נבחרת אנגליה. השוער, שאיבד ממעמדו בעונה האחרונה, חושש שלא ייכלל בסגל האנגלי למונדיאל 2018 אם לא ימצא קבוצה. גארת' סאות'גייט הדגיש שטום היטון, שוער בארנלי, יפתח בין הקורות. מאמן נבחרת אנגליה ציים שג'ק באטלנד מסטוק סיטי, ישחק במחצית השנייה. הארי קיין, שכבש את שער השיוויון הדרמטי מול סקוטלנד, יהיה הקפטן הקבוע של נבחרת שלושת האריות.
 

ג'ו הארט. מעמדו מתערער (gettyimages)
ג'ו הארט. מעמדו מתערער גם בנבחרת  (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי