צפו בתקציר: ברזיל הביסה 0:4 את אוסטרליה במשחק ידידות

דייגו סוזה
דייגו סוזה | צילום : GettyImages

נבחרת הסמבה התאוששה מההפסד בשבוע שעבר, עם ניצחון מרשים על הזהובים ירוקים. דייגו סוזה עם צמד, טיאגו סילבה וטייסון כבשו. ארגנטינה טיילה עם 0:6 על סינגפור

(גודל טקסט)
ברזיל ממשיכה בסבב המשחקים העולמי. לאחר שהפסידה לארגנטינה ביום שישי, נבחרת הסמבה הביסה היום את אוסטרליה 0:4, במלבורן מול 50 אלף צופים. הסלסאו הגיעו למשחק במלבורן ללא ניימאר וגבריאל ז'סוס, שנפגע בעינו במשחק מול ארגנטינה ולא היה יכול לשחק. פיליפה קוטיניו מליברפול פתח בהרכב. האוסטרלים עלו להתמודדות עם נבחרת צעירה ודינאמית, בהובלתו של טים קייהיל הוותיק.


המשחק התחיל בסערה, ו-11 שניות משריקת הפתיחה דייגו סוזה העלה את הסלסאו ל-0:1 מהיר. לאחר ההלם של הדקות הראשונות, הזהובים ירוקים נכנסו לקצב, והחלו לנסות לאיים על שערו של דייגו אלבס, בראשותו של קייהיל המסוכן. הברזילאים לא נתנו לאוסטרלים להשתלט על המשחק לגמרי, והחלו לתקוף ללא הרף עד תום המחצית, שנגמרה ביתרון של שער לנבחרת הסמבה.



מאמן אוסטרליה, פוסטקוגלו, ערך מספר חילופים בתחילת המחצית כשמספר שחקנים צעירים ערכו הופעות בכורה. החילופים לא עזרו לזהובים ירוקים, ובדקה ה-62 הסלסאו עלו ליתרון 0:2. באלגן ברחבה האוסטרלית הסתיים בנגיחה מקרוב של הבלם טיאגו סילבה. בדקה ה-75 טייסון העלה את הסלסאו ל-0:3. בדקה ה-90 דייגו סוזה השלים צמד, וחתם את תוצאת המשחק 0:4 לברזיל.


ברזיל מובילה את הבית הדרום אמריקאי במוקדמות מונדיאל 2018, הסלסאו נמצאים בראש הטבלה עם 34 נקודות ויחס שערים 25+. נבחרת הסמבה נמצאת במרחק של תשע נקודות מסגניתה, קולומביה, שבמקום השני עם 24 נקודות.  ב-31 לאוגוסט ברזיל תארח את נבחרת אקוודור, למשחק הבא במוקדמות המונדיאל שיתקיים ברוסיה.


נבחרת ברזיל. טיילה מול אוסטרליה (gettyimages)
נבחרת ברזיל. טיילה מול אוסטרליה (gettyimages)


סינגפור – ארגנטינה 6:0

לאחר ניצחון הבכורה של סמפאולי על ברזיל בשבוע שעבר, ארגנטינה פגשה בסינגפור את הנבחרת המקומית וניצחה 0:6. האלביסלסטה עלו עם ההרכב שני, כשרק אנחל די מריה ופאולו דיבאלה היו השמות הבולטים בהרכב. לאו מסי לא שיחק. הנבחרת מהמזרח לא היוותה יריבה רצינית, ולכן המאמן החדש של ארגנטינה עלה במערך מפתיע שכלל רק שני שחקני הגנה, וחלוץ אחד. הנבחרת הארגנטינאית מתכוננת למשחק החשוב במוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי באוגוסט. ניצחון על שכנתה הדרום אמריקאית יוביל אותם לאחת מארבעת המקומות הראשונים, מה שיקנה להם כרטיס למונדיאל 2018.   

הארגנטינאים שלטו במשחק מתחילתו, והבלם פרדריקו פאציו כבש את השער הראשון בדקה ה-25. שש דקות חלפו מהשער הראשון, וקרלוס קוראה הכפיל את התוצאה בדקה ה-31. התכולים ירדו למחצית ביתרון 0:2. המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה, וסמפאולי הרשה לעצמו לערוך מספר שינויים, כשאבר באנגה נכנס לכר הדשא במקום לוקאס ביגיליה. בדקה ה-60 אלחנדרו גומס העלה את ארגנטינה ל-0:3, והוחלף בדקה ה-70 על ידי איגנסיו פרננדס. לאנדרו פארדס, שנכנס למשחק בדקה ה-61 במקום מנואל לאנזיני, כבש את הרביעי בדקה ה-74. לוקאס אלריו קבע 5:0 לאחר בישול של די מריה, שהבקיע את השישי וקבע את תוצאת המשחק בתוך תוספת הזמן.


נבחרת ארגנטינה. לא התקשתה מול סינגפור (gettyimages)
נבחרת ארגנטינה. לא התקשתה מול סינגפור (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי