0:2 לרוסיה על ניו זילנד בפתיחת גביע הקונפדרציות

רוסיה חגגה במשחק הפתיחה
רוסיה חגגה במשחק הפתיחה | צילום: Geetyimges

מייקל בוקסול בשער עצמי העלה את המארחת ליתרון (31), סמולוב הכפיל (69) במשחק הפתיחה של הטורניר, המהווה הכנה למונדיאל 2018

(גודל טקסט)
 שנה לפני מונדיאל 2018 ברוסיה, יצא הערב (שבת) לדרך גביע הקונפדרציות, במשחק בסנט פטרסבורג שבו גברה המארחת רוסיה 0:2 על ניו זילנד. שער עצמי של בוקסול (31) ועוד שער של סמולוב (62), קבעו את תוצאת המשחק.


משחקה השני של נבחרת רוסיה בטורניר ייערך ביום רביעי במוסקבה נגד נבחרת פורטוגל ואילו נבחרת ניו זילנד תשחק באותו יום מול נבחרת מקסיקו. 


בטורניר גביע הקונפדרציות נוטלות חלק האלופות הנוכחיות של שש ההתאחדויות, כשאליהן מתווספות אלופת העולם גרמניה, ומארחת הגביע העולמי הקרוב, רוסיה. 


שמונה הקבוצות חולקו לשני בתים. בבית א' – רוסיה, ניו זילנד, פורטוגל ומקסיקו, בבית ב' – קמרון, צ'ילה, אוסטרליה וגרמניה. 


לרוסים זאת הופעה ראשונה בתולדותיהם בטורניר, ומדובר בהזדמנות מצוינת עבור המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב לבדוק את היכולת של חניכיו, במיוחד לאור העובדה שהנבחרת אינה משחקת במוקדמות עקב היותה המארחת.



ולדימיר פוטין הגיע למשחק עם נשיא פיפ"א (gettyimages) 


ניו זילנד הגיעה כאלופת אוקיאניה, וזו לה הופעה רביעית בהיסטוריה של הקונפדרציות. מדובר בפעם הראשונה אי פעם ששתי הנבחרות שיחקו זו מול זו.



הרכבים: 


הרכב נבחרת רוסיה: איגור אקינפייב, גיורגי דז'יחיה, ויקטור ואסין, פיודור קודריאשוב, יורי ז'ירקוב, אלכסנדר סאמדוב, דניס גלושאקוב, אלכסנדר ירוחין, אלכסנדר גולובין, פיודור סמולוב, דמיטרי פולוז.


הרכב נבחרת ניו זילנד: סטפן מרינוביץ', מייקל בוקסול, אנדרו דוראנטה, טומי סמית', דקלן ווין, קיפ קולבי, מייקל מקגלינצ'י, קוסטה ברברוסס, מרקו רוחאס, ריאן תומאס, כריס ווד.


מהלך המשחק

דקה 22 –
הזדמנות ראשונה לניו זילנד לעלות ליתרון. כריס ווד מצא עצמו במצב נוח, אך בעט חזק מעל משקוף שער רוסיה. 


דקה 31, 0:1 לרוסיה – דניס גלושאקוב חדר לרחבה, החליף מסירות עם דימיטרי פולוז ומקרוב הקפיץ מעל השוער. הכדור פגע במייקל בוקסול וחדר לרשת.



שחקני נבחרת רוסיה חוגגים אחרי שער היתרון (gettyimages)


דקה 48 – רוסיה קרובה להכפלת יתרונה, אך הצלה כפולה נהדרת של סטפן מרינוביץ', מנעה שער. בפעם הראשונה הדף השוער נגיחה חזקה של דמיטרי פולוז ובפעם השנייה הוא היה במקום כדי לבלום ניסיון נוסף של אלכסנדר ירוחין.


דקה 52 – פולוז שוב הגיע למצב נהדר, בעט חזק לפינה הרחוקה, מרינוביץ' זינק מצוין והדף לקרן.


דקה 69, 0:2 לרוסיה – פיודור סמולוב הסתער על כדור חוזר מהגנת ניו זילנד ומקרוב דחק למרכז השער ופנימה.



סמולוב כובש את השער השני ורץ לחגוג (gettyimages)



 











 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי