צפו: דולרים הושלכו לעברו של דונארומה, מספרת נהדרת לפלגריני

פטאניה
פטאניה | Gettimages

אוהדי מילאן הביעו את זעמם על שוער במהלך המשחק של הנבחרת הצעירה מול דנמרק. חלוץ סאסאולו כבש שער מרהיב, פטאניה הכפיל. 0:2 חלק למנשאפט על צ'כיה

(גודל טקסט)
אליפות אירופה עד גיל 21 נמשכה הערב (ראשון) עם כניסתן של הנבחרות בבית 3 למעגל המשחקים. גרמניה השיגה 0:2 על צ'כיה והוכיחה שהיא בהחלט יכולה ללכת עד הסוף. איטליה השיגה 0:2 על דנמרק.


גרמניה – צ'כיה 0:2

החבורה של סטפן קונץ נחשבת בצדק לאחת המוכשרות בטורניר והוכיחה כי באה לעבודה. מקס מאייר אחד הכישרונות העולים של שאלקה כבש ראשון ממש לפני ההפסקה לאחר בישול של מיצ'ל וייסר. בדקה ה-50 סרג' גנאברי, הרכש הטרי של באיירן מינכן ניצל טעות בהגנה וקבע מקרוב מהאוויר מול לוקאס זימה. הגרמנים עוד ניסו לכבוש שערים נוספים אך דייויד סלקה החמיץ פנדל בדקה ה-85. ניצחון על דנמרק ברביעי יעניק למנשאפט כרטיס לרבע הגמר.

 
גנאברי בפעולה, לוהט (Gettyimages)


איטליה – דנמרק 0:2
בצל ההתעסקות בעתיד ג'אנלואיג'י דונארומה ואיטליה צלחו את משחק הבכורה שלהם. השוער עצמו ספג הקנטות ובמהלך המחצית השניה המשחק הופסק לזמן קצר בשל השלכת דולרים מזויפים מצד אוהדי האזורי לעברו של השוער בעקבות החלטתו לא להאריך את החוזה במילאן. בדיווחים שונים נכתב שהיו אלו אוהדים פולנים של הרוסונרי. בדקה ה-54 הגיע השער הראשון כשלורנצו פלגריני מסאסואולו כבש במספרת נפלאה מתוך הרחבה והעניק ללואיג'י די ביאג'ו יתרון. השני הגיע בדקה ה-87 כשאנדראה פטאניה נעץ את הכדור ברשת אחרי בישול של פדריקו קייזה.

 

money thrown at Dollarumma pic.twitter.com/oKe9giqOLi

— Amro (@ThatBoyAmro) June 18, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי