מי יעצור אותו? רונאלדו סידר 0:1 לפורטוגל על רוסיה

פורטוגל
רונאלדו | Gettimages

הכוכב שלא רוצה לנוח בפגרה העניק ניצחון לאלופת אירופה על מארחת הגביע העולמי בטורניר הקונפדרציות. 1:2 למקסיקו על ניו זילנד

(גודל טקסט)
המחזור השני של בית 1 בגביע הקונפדרציות שוחק הערב (רביעי), כשרוסיה הפסידה 1:0 לאלופת אירופה פורטוגל, ומקסיקו גברה 1:2 על ניו זילנד.


רוסיה – פורטוגל 1:0
רונאלדו לא נח לרגע, ואחרי עונה מדהימה ועמוסה מצידו, CR7 עוד מוצא זמן ואנרגיה לככב במדים הלאומיים. שער מוקדם שלו בדקה השמינית הכריע את ההתמודדות, וקירב מאוד את פורטוגל לחצי הגמר. במחזור הסיום של הבית יפגשו הסלסאו את ניו זילנד שסיימה את דרכה בטורניר.


כעת ניצבים הסלסאו בשוויון נקודות עם מקסיקו בשני המקומות הראשונים, ואילו רוסיה נקודה מאחור עם שלוש. המארחת הסתבכה אחרי הניצחון על ניו זילנד במחזור הפתיחה, ובמחזור הסיום תיאלץ לנצח את מקסיקו על מנת להמשיך אל חצי הגמר, ולא לפגוע בגאווה הלאומית.


הרכבים

רוסיה: איגור אקינפייב, אלכסנדר סמדוב, גיורגי דז'יקיה, ויקטור ואסין, פיודור קודרישוב (אלכסנדר בוחארוב, 83), יורי ז'ירקוב, אלכסנדר גולובין, דניס גולשאקוב, רומן שישקין (אלכסנדר ארוקין, 46), פיודור סמולוב, דימיטרי קומבארוב (דימיטרי פולוז, 46).


פורטוגל: רוי פטריסיו, סדריק, פפה, ברונו אלבס, רפאל גררו (אליסאו, 66), וויליאם קרבאליו, אנדרה גומש, אדריאן סילבה (דנילו פריירה, 82), ברנרדו סילבה, כריסטיאנו רונאלדו, אנדרה סילבה (גלסון מרטינס, 78).


מהלך המשחק
דקה 8 – 0:1 לפורטוגל. הרמה נהדרת של רפאל גררו מצאה את רונאלדו בתוך תיבת החמש והחלוץ נגח חזק למרכז השער של אקינפייב.


דקה 32
– עוד הזדמנות לפורטוגל ושוב רונאלדו תיעתע בהגנה וירה מתוך תיבת החמש, אקינפייב היה במקום.



רונאלדו במאבק, משאיר את רוסיה מאחור (gettyimages)


דקה 62
– שוב רונאלדו. הפעם הכוכב עשה סלאלום והשאיר מצוין לאנדרה גומש שהקפיץ לראשו של CR7 אבל הנגיחה שלו מתיבת החמש לא היתה מספיק מדויקת.


מקסיקו – ניו זילנד 1:2

בדומה לפורטוגל שהשיגה ניצחון בכורה בטורניר, גם המקסיקנים עשו זאת ושלחו הביתה את הניו זילנדים שלא יהיו בחצי הגמר. שער של כריס ווד כוכבה של לידס העניק יתרון מפתיע לחבורה מאוקיאנה בדקה ה-42, אך ראול חימנס איזן בדקה ה-54 בשער נהדר אחרי מבצע קבוצתי מבריק ואוריבה פראלטה הפך בדקה ה-72. מהומה בין השחקנים שהחליפו מספר מהלומות לא הולידה שום הרחקה מצד השופט.



פראלטה חוגג מהפך (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי