צפו: צ'כיה הפתיעה את איטליה עם 1:3, גרמניה הביסה 0:3 את דנמרק

איטליה
איטליה | Gettimages

דונארומה לא היה בשיא, טראבניק, האבליק ולופטנר השאירו את האזורי ללא נקודות, שער של ברארדי לא עזר. המאנשאפט השתלטו על הפסגה בזכות הצגה של שלקה

(גודל טקסט)
נבחרת איטליה הצעירה ספגה הערב (רביעי) מפח נפש כשנוצחה 3:1 על ידי צ'כיה בטורניר בפולין במסגרת המחזור השני של בית 3 של יורו הצעירות. נבחרת גרמניה מנגד עשתה צעד גדול לחצי הגמר עם 0:3 על דנמרק.


איטליה – צ'כיה 3:1

האזורי אולי עם סגל מרשים ומוכר יותר, אבל הצ'כים הנמרצים שלטו על כר הדשא בטיצ'י. בדקה ה-24 מיכל טראבניק מיאבלונץ הכניע בבעיטה מחוץ לרחבה את ג'אנלואיג'י דונארומה. האיטלקים שבו למשחק בדקה ה-70 כשדומיניקו ברארדי מסאסאולו הצליח להכניע את לוקאש זימה בנגיחה. האיטלקים ניסו לבצע מהפך אך דווקא מארק האבליק המחליף הכניע מקרוב את שוער מילאן בדקה ה-79 וכעבור שש דקות היה זה מיכאל לופטנר המגן שכבש מרחוק את השלישי והכניע את השוער המדובר.



ברארדי, שער שלא עזר (Gettyimages)


גרמניה – דנמרק 0:3
במשחק השני של היום הביסה נבחרת גרמניה הצעירה בקראקוב את מקבילתה מדנמרק 0:3 וכבשה את ראשות הבית. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, נכנס שלקה, חלוצה של רד בול לייפציג לפעולה, העלה את המאנשאפט ליתרון בדקה ה-52 ואף קבע את תוצאת המשחק עם בישול לאמירי בדקה ה-79, שבע דקות אחרי שקמפף כבש את השני עבור הגרמנים. במחזור הסיום יפגשו הבחורים של שטפן קונץ את איטליה, כשהפסד עשוי להוריד אותם למקום השני ולשלוח אותם אל מחוץ לתחרות, תיקו יספיק כדי לעלות לחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי