אנגליה הבטיחה את מקומה בחצי גמר יורו הצעירות

ג'ייקוב מרפי
ג'ייקוב מרפי | צילום AFP

נבחרת שלושת האריות הביסה את המארחת פולין 0:3 ותחכה בשלב לספרד או פורטוגל. סלובקיה גם ניצחה הערב, כשהביסה את יריבתה שבדיה 0:3

(גודל טקסט)

אנגליה עלתה הערב (חמישי) לשלב חצי גמר היורו עד גיל 21. נבחרת שלושת האריות הצעירה הביסה את פולין 0:3.סלובקיה, שניצחה את שבדיה 0:3, תחכה לתוצאת המשחק של פורטוגל ואז תדע האם תהיה בחצי הגמר.

נבחרת אנגליה הצעירה פגשה את הנבחרת המקומית והפגינה יכולת נהדרת בדרך לחצי הגמר. דמראי גריי העלה את נבחרת שלושת האריות כבר בדקה השישית. צ'ילוול הצליח למצוא את חברות ללסטר סיטי על קצה הרחבה, וגריי קבע יתרון מהיר. המחצית השמיכה בשליטה כמעט מוחלטת של האנגלים.

המחצית השנייה הייתה שונה במעט מהחצית הראשונה. הפולנים, שלא ניצחו משחק אחד בטורניר אותו הם מארחים, העלו הילוך וניסו להשוות אך לא הבריקו בלשון המעטה. האנגלים הצליחו להתשלט שוב על המשחק ונשמו לרווחה בדקה ה-69. כובש שער היתרון, גריי, מצא את ג'ייקוב מרפי המחליף במסירה נהדרת, והאחרון בעט כדור נהדר לרשת וקבע 0:2. בדקה ה-74 אנגליה זכתה בפנדל, ואברהם, שעליו נשרק הפנדל, כבש מהנקודה הלבנה. 

במשחק המקביל בבית 1, סלובקיה הביסה את שבדיה 0:3. במשחק המקביל בבית 1, סלובקיה הביסה את שבדיה 0:3.  בדקה החמישית סלובקיה עולה לאחת אפס לאחר נגיחה נהדרת של צ'רין. בדקה ה-22 מיכאליק כבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה והעלה את הסלובקים ל-0:2. בדקה ה-73 נקבעה תוצאת הסיום לאחר שסאטקה הבקיע וקבע 0:3.

נבחרת סלובקיה. תחכה לתוצאה של פורטוגל (AFP)
נבחרת סלובקיה. תחכה לתוצאה של פורטוגל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי