רשמית: קני סייף בסגל נבחרת ארצות הברית לגביע הזהב

קני סייף
קני סייף | Gettyimages

קשר גנט, שוויתר סופית על האפשרות לייצג את ישראל, זומן על ידי ברוס ארנה לצד 22 שחקנים נוספים לאליפות צפון ומרכז אמריקה בחודש הבא. עוד לפני ההכרזה אמר: "כל אחד חולם לשחק במונדיאל"

(גודל טקסט)
רק לפני שלושה ימים אישרה פיפ"א לקשר גנט קני סייף להחליף נבחרת ולייצג מעתה את ארצות הברית, החלטה שלמעשה מונעת ממנו לייצג בעתיד את נבחרת ישראל במדיה שיחק פעמיים בשני משחקי אימון, והערב (ראשון) הודיעה רשמית נבחרתו של ברוס ארנה כי סייף נכלל בסגל הסופי לגביע ה"גולד קאפ" – אליפות צפון ומרכז אמריקה שתחל ב-7 ביולי.


סייף נכלל לצדם של 22 שחקנים נוספים בסגל של ארה"ב לטורניר, כאשר למעט סייף זימון בכורה רושמים גם דום דוייאר, כריסטיאן רולדן, וקלין רואו. סייף כבר זומן מוקדם יותר החודש כחלק מרשימה של 40 שחקנים שנכללו בסגל ראשוני.



מדובר בסגל די צעיר של ארצות הברית לתחרות, כך שכוכבים כמו השוער טים הווארד, קשר דורטמונד כריסטיאן פולישיץ', מייקל בראדלי, ג'וזי אלטידור, קלינט דמפסי ואחרים כלל לא זומנו.


Here it is! The quest for a sixth @GoldCup crown begins!

Details: https://t.co/V5nQKQrR8Wpic.twitter.com/bhKJOzUh9Q

— U.S. Soccer (@ussoccer) June 25, 2017


קני סייף
אמר עוד לפני ההכרזה על זימונו הסופי לסגל: "ארצות הברית היא נבחרת גדולה וטובה מישראל, צריך להיות כנים. זו נבחרת שמעפילה כמעט תמיד למונדיאל וזה חלום של כל שחקן להשתתף במונדיאל".


ברוס ארנה
אמר על הסגל החדש שזימן: "זה סגל טוב, מגוון ובעל ניסיון. שחקנים ותיקים ומנוסים לצד שחקנים חדשים שהצטרפו". ארצות הברית תשחק בתחילת התחרות ב-8.7 מול פנמה בנאשוויל וקודם לכן תפגוש את גאנה ב-1.7 למשחק הכנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי