אלכסיס סאנצ'ס: צ'ילה רוצה לזכות בגביע היסטורי

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

כוכב ארסנל דיבר לקראת גמר גביע הקונפדרציות ביום ראשון כשנבחרתו תפגוש את גרמניה

(גודל טקסט)
 צ'ילה מתגלה בגביע הקונפדרציות כאחת הנבחרות המרשימות אחרי שעלתה לגמר הבינלאומי השלישי שלה ברציפות. אלכסיס סאנצ'ס, כוכב ארסנל המבוקש בבאיירן מינכן וקבוצות אחרות, פתח את הלב וגילה כמה סודות על הקריירה שלו ועל התקופה שלו בברצלונה. 


סאנצ'ס בן ה-28 גילה שלמד לא להיות אנוכי בכדורגל וזה מסייע גם לו וגם לקבוצות בהן הוא משחק. סאנצ'ס ישחק עם צ'ילה בגמר גביע הקונפדרציות נגד גרמניה ביום ראשון. על עצמו אמר: "מגיל 15 אני מנסה להיות הטוב בעולם, אבל במהלך השנים האלה למדתי לא להיות אנוכי. קלאודיו בראבו יעץ לי לדבר יותר עם השחקנים והבגרות שלי כשחקן ואדם עזרה לי יותר להתקדם גם בכדורגל". 


כוכב התותחנים אמר: "אם אני רוצה לזכות בהצלחה ובתארים אני חייב את העזרה של החברים שלי כפי שהם חייבים את העזרה שלי".  


סאנצ'ס גילה שהתרשם מדברים שאמר לשחקני ברצלונה פפ גווארדיולה במשחקו האחרון כמאמן הקבוצה: "הוא אמר לנו בחדר ההלבשה שכל אחד מהשחקנים כאן עשה עבודה נפלאה עבור שאר השחקנים אחרת הקבוצה הזאת הייתה עלובה. והיו לנו שחקנים כמו ליונל מסי, צ'אבי, פויול, אינייסטה, ג'רארד פיקה. בזמנו לקחתי את הדברים שלו לתשומת ליבי". 


לדברי החלוץ, דברים דומים קורים בנבחרת צ'ילה. "כששיחקנו בגמר הקופה אמריקה נגד ארגנטינה, אם היו משווים שחקן לשחקן, לארגנטינה היו שחקנים טובים יותר, אבל כנבחרת היינו משפחה אחת והיינו טובים יותר ומגובשים. אותם דברים קרו בניצחון על פורטוגל בחצי הגמר. כל שחקן נתן את המעט שלו וזה הוליך אותנו לניצחון גדול".


במסיבת עיתונאים שלו עם קלאודיו בראבו אמר לעיתונאים מצ'ילה: "לפני 40-50 שנה צ'ילה אפילו לא עלתה למונדיאל. אתם צריכים ליהנות מהרגע הזה שהנבחרת משחקת טוב וזוכה בתארים. אני כבר הרבה זמן מקצוען ויודע שזה לא קל לשמור על רמה גבוהה. יש ימים שאני קם בבוקר ולא בא לי לשחק, אבל אני מוזג לי כוס קפה וממשיך הלאה". 


בראבו שהיה גיבר הניצחון על פורטוגל וסבל מעונה קשה במנצ'סטר סיטי אמר: "לפני המשחק עם פורטוגל כולם דיברו על כריסטיאנו רונאלדו ושאלו אותנו עליו, אבל בסוף המשחק אף אחד לא הזכיר אותו. זה מראה איזה שחקנים אנחנו. אני מציע שנדבר מעכשיו על עצמנו ופחות על אחרים". השוער גם טען שהעיתונאים מתייחסים לשחקנים כאילו הם בגן חיות. "אנחנו לא חיות שמתנהגות כמו עדר. לכל אחד יש אישיות משלו".

 

על משחק הגמר מול גרמניה ביום ראשון אמר: "אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהשיג משהו בקריירה שלנו. אנחנו מרגישים חזקים מאוד כקבוצה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי