מראדונה: "טראמפ הוא כמו דמות מצוירת, עלול לגרום למלחמה"

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Gettyimages

מספר 10 האגדי שוב התראיין ברוסיה, הפעם התייחס דווקא לראש הממשלה פוטין ("גיבור"), למאמן נבחרת ארגנטינה סמפאולי ("בוגד") ונשיא ארצות הברית ("אני מכבה את הטלוויזיה כל פעם שאני רואה אותו")

(גודל טקסט)

 דייגו מראדונה לא סותם את הפה מאז שליונל מסי התחתן בסוף השבוע. אחרי שנשאל מדוע לא הוזמן לחתונה וענה כי "ההזמנה בוודאי הלכה לאיבוד", מספר 10 האגדי הביע דעתו במגוון נושאים בראיון ברוסיה, שם הוא נמצא לאחרונה וצופה במשחקי גביע הקונפדרציות שהערב מגיעים לסיומם.

מראדונה נשאל על המאמן החדש של נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי ואמר: "הוא בוגד ואני לא מדבר על בוגדים". מראדונה זועם על כך שסמפאולי זימן את מאורו איקרדי על חשבונו של סרחיו אגוארו – לא רק מסיבות מקצועיות הוא זועם כידוע, אלא גם מפני שאיקרדי ידוע כמי שגנב את אשתו של חברו לקבוצה מקסי לופס. כבר לפני כמה שבועות אמר מראדונה על סמפאולי: "הוא רמאי וזו שערורייה שהחתימו אותו על חוזה ארוך". 

מראדונה גם נשאל על ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין: "הוא אחד המנהיגים הכי גדולים בעולם, אבל עוד לא פגשתי אותו. עבורי הוא גיבור. על הקיר שלי בבית יש שני פוסטרים של פידל קסטרו ושל פוטין. הוא, הוגו צ'אבס ודניאל אורטגה הם בליגה הראשונה של המנהיגים".


מראדונה עטוף בדגל ארגנטינה. היה שמח למאמן אחר (Gettyimages)

לסיום דאג מראדונה למתוח גם ביקורת על נשיא ארצות הברית דנולד טראמפ:: "הוא מזכיר לי דמות מהסרטים המצוירים. כל פעם שאני רואה אותו בטלוויזיה אני מכבה את המכשיר. אולי כדאי שארה"ב תבין שהיא לא השריף של העולם יותר ושצריך להתחשב ברוסיה, צפון קוריאה וסין. כשאתה רואה ליצן כזה מהסרטים המצוירים אתה חושש שהוא יביא למלחמה, כי אצלו כולם אויבים שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי