היגוואין מחוץ לסגל ארגנטינה, איקרדי זומן

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

סמפאולי, שיקבל חזרה את מסי לאחר שהשעייתו בוטלה, פרסם את רשימת השחקנים לקראת צמד המשחקים במוקדמות המונדיאל בספטמבר. אגוארו בפנים

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה תתייצב בתחילת החודש הבא לשני משחקים קריטיים במוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי (1.9) ו-וונצואלה (6.9) והיום (שישי) פרסם המאמן חורה סמפאולי את הסגל הרשמי, עם הפתעה אחת גדולה. ליאו מסי, שעונש ההשעייה שלו בוטל, חסר לסגל גם כן. 


גונסאלו היגוואין, חלוצה של יובנטוס, לא זומן לסגל. החלוץ בן ה-29, שכבש אשתקד 24 שערי ליגה במדי אלופת איטליה ופינלסטית גמר ליגת האלופות, היה כבר מחוץ לסגל במשחק מול סינגפור בחודש יוני מול סינגפור (0:6 לאלביסלסטה). מי שכן זומן הוא מאורו איקרדי, חלוצה של אינטר שלא שיחק במדי הנבחרת מאז נובמבר 2013, אז שיחק את משחקו היחיד בנבחרת.




החלוץ בן ה-24 זומן כבר בחודש יוני לקראת המשחק מול ברזיל (0:1 לארגנטינה), אך לא ישב על הספסל. הסיבה הלא רשמית להרחקתו מהסגל הייתה פרשיית האוהבים עם וונדה, אשתו לשעבר של הכדורגלן מקסי לופס, שבגדה באחרון עם איקרדי והחלה עמו בחיים חדשים. וונדה עברה עם ילדיה שלה ושל לופס לגור עם איקרדי, ולשניים אף נולדו עוד שני ילדים. האישה פרסמה סרטון משעשע בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מבשרת לילדים על הזימון של האב.


 

VAMOS ARGENTINA VAMOS @mauroicardi

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on




מי שלא היה בסגל לנבחרת לצמד משחקי הידידות ביוני וזומן הוא סרחיו אגוארו. לאנדרו פראדס, קשרה של זניט זנט פטרסוברג שהדיחה את בני יהודה מהליגה האירופית (0:2 לרוסים במושבה ו-0:1 סנסציוני לזהובים בחוץ). ארגנטינה נמצאת כעתבמקום החמישי בבית אחרי שבמשחק האחרון, ממנו כאמור הושעה מסי, הפסידה 2:0 לבוליביה ולאחריו פוטר המאמן אדגרדו באוסה. 


[ELIMINATORIAS] Jorge Sampaoli dio la lista de jugadores convocados, que militan en el exterior, para enfrentar a Uruguay y Venezuela. pic.twitter.com/uIYVEIA6gE

— Selección Argentina (@Argentina) August 11, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי