צפו בתקציר: ארגנטינה ואורוגוואי נפרדו ב-0:0

ליאו מסי, לואיס סוארס
ליאו מסי, לואיס סוארס | AFP

מסי וסוארס נפרדו משני צדי המתרס ולמרות משחק קצבי ותוסס לא הצליחו להבקיע, המקום של האלביסלסטה במונדיאל עדיין בסכנה. פאוליניו וקוטיניו כבשו ב-0:2 של ברזיל על אקוואדור

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה. במוקד: ארגנטינה ואורוגוואי נפרדו ב-0:0 וברזיל שוב ניצחה.

אורוגוואי – ארגנטינה 0:0
באותו יום בו שתי המדינות הגישו בקשה לארח את מונדיאל 2030, נפגשו שתי הנבחרות במונטבידאו וסיימו ב-0:0, שלא שירת את שתיהן במאבק על ההעפלה. לואיס סוארס חזר מפציעה ועלה בהרכב של המארחים לצדו של אדינסון קבאני הלוהט, ליונל מסי פתח אצל סמפאולי כחלק משלישייה התקפית שנמצאת בכושר מדהים (מאורו איקארדי ופאולו דיבאלה), אבל למרות משחק קצבי ותוסס ומספר מצבי הבקעה, השוערים שמרו על רשת נקיה. בעקבות התיקו אורוגוואי מדורגת במקום השלישי עם 24 נק' לאחר 15 מחזורים, ארגנטינה חמישית (המקום המוליך לפלייאוף) עם 23 נק'.

ברזיל – אקוואדור 0:2
הסלסאו, שכבר הבטיחו את ההעפלה לאליפות העולם ברוסיה בשנה הבאה, הבטיחו את המקום הראשון עם ניצחון תשיעי ברציפות. פאוליניו, הרכש החדש של ברצלונה, כבש את הראשון (69) ופיליפה קוטיניו ש'החלים מפציעה מסתורית' קבע את תוצאת המשחק מבישול יפה של גבריאל ז'סוס הצעיר. ניימאר שיחק 90 דקות.

צ'ילה – פרגוואי 3:0
פרגוואי, שכבר הייתה נראית עם רגל וחצי בחוץ, השיגה ניצחון ראשון בסנטיאגו מאז 2007 עם תצוגת כדורגל ענקית. שער עצמי של ארתורו וידאל (23), ויקטור קאסרס (54) וריצ'רד אורטיז (90+2) העלו את גוארני ל-21 נק', שתיי פחות מארגנטינה, שבמקום המוליך לפלייאוף. אכזבה גדולה ל'לה רוחה' שהייתה יכולה לעשות צעד משמעותי להשגת הכרטיס למונדיאל.

מסי וסוארס. מאחדים כוחות (AFP)
מסי וסוארס. מאחדים כוחות (AFP)

ונצואלה – קולומביה 0:0
קולומביה לא הצליחה להסתדר בלי חאמס רודריגס הפצוע וירי מינה המושעה וסיימה בתיקו ללא שערים מול ונצואלה, שכבר איבדה את הסיכוי. למרות התוצאה המאכזבת, החבורה של המאמן היהודי חוסה נסטור פקרמן ממשיכה לתפוס את המקום השני בטבלה והכל תלוי בה.

פרו – בוליביה 1:2
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי