כריסטיאנו רונאלדו בעקבות פושקאש: המאזן המטורף של הפורטוגלי בנבחרת

רונאלדו
רונאלדו | AFP

ב-2014 עוד היו לכוכב הסלסאו 50 שערים בינלאומיים, וכעת הוא כבר עקף את פלה ורחוק שישה שערים בלבד מההונגרי האלמותי: "הוא כבר בן 30 פלוס ולא מראה שום סימנים של האטה בקצב". צפו בסיכום הערב האירופי

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לרשום שיאים חדשים בכל פעם כשהוא משחק. פורטוגל בטירוף אחרי שהוא התנער מעונש ההרחקה שלו אצל ריאל מדריד כשכבש שלושער על איי פארו בניצחון 1:5. הוא עקף את פלה כשכבש את שערו ה-78 נבחרת, בעוד האגדה הברזילאית רק עם 77 שערים בינלאומיים.


אחרי שכבש שער בבעיטת מספריים אמר רונאלדו: "חיכיתי לשער הזה הרבה זמן. עוד לא ראיתי אותו, אבל אני מקווה שאוכל להנות ממנו". הוא גם העלה באינסטגרם תמונה שלו כובש וכתב: "סוף סוף שער במספריים".
 


האירופי היחיד שכבש יותר ממנו הוא פרנץ פושקאש ההונגרי שהבקיע במדי הנבחרת 84 שערים, בעוד השיא שייך לעלי דאי האיראני עם 109. רונאלדו מדורג חמישי ומקדימים אותו גם קונישיגו קאממוטו היפני (80) וצ'יטלו מזמביה 79. רק ב-2014 הוא הגיע לכיבוש 50 שערים.


 

⚽️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

העיתון "מארקה" כתב: "רונאלדו כבר בתוך גיל השלושים פלוס ולא מראה שום סימנים של האטה בקצב המשחק וכיבוש השערים. הוא כבר עבר את גיל השלושים בשנתיים, חצי שנה ו-26 ימים, וב-938 הימים האלה הוא המשיך לכבוש עבור ריאל מדריד והנבחרת". העיתון הפורטוגלי כתב בשער: "ארט-טריק" מלשון שלושער ואומנות של רונאלדו. חלוץ ריאל מדריד קיבל ציון 8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי