תבוסתנות חסרת תקדים בהולנד: "לא היה לנו סיכוי נגד נבחרת חזקה כמו צרפת"

אריאן רובן צופה בחגיגות של צרפת
אריאן רובן צופה בחגיגות של צרפת | AFP

האורנג' בהלם אחרי ה-4:0 לצרפת, שקירב אותם מאוד לראות טורניר גדול שני ברציפות מהבית. אצל הצרפתים מנגד הוכיח תומא למאר מדוע הגדולות של אירופה רדפו אחריו. צפו בתקציר התבוסה המדהדת

(גודל טקסט)

צרפת באופוריה לאחר ה-0:4 המרשים אמש (חמישי) על הולנד, שהעלה אותה למקום הראשון בבית א' במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. 'הטריקולור' הרשימו מול האורנג' וניצלו את ההפסד המפתיע של שבדיה לבולגריה (3:2) כדי להתבסס בפסגת הבית.

תומא למאר הוכיח למה הגדולות של היבשת רודפות אחריו עם צמד נפלא, שזיכה אותו בציון 9 ב"ל'אקיפ". אנטואן גריזמן קיבל 8 מהפרשנים של העיתון הבכיר. המאמן דידייה דשאן אמר בסיום: "המצב שלנו בבית אידיאלי. שיחקנו מאוד קומפקטי והכרחנו אותם לשחקן כפי שאנחנו רוצים".

על שיתוף הפעולה בין פול פוגבה ואנגולו קאנטה במרכז המגרש הוסיף המאמן: "זה שיתוף פעולה מצוין, אבל פוגבה גם עבד יפה כששיחק עם בלז מטווידי במשחקים הקודמים". קיליאן אמבפה, שכבש שעות ספורות לאחר שעבר לפ.ס.ז', אמר: "אני מאושר מהמעבר, הגעתי למועדון גדול. בכל מה שקשור לכדורגל אני מצליח להביע את עצמי היטב".

אריאן רובן צופה בחגיגות הצרפתיות
אריאן רובן צופה בייאוש בחגיגות הצרפתיות (AFP)

הולנד, שלא שיחקה ביורו 2016, לא תשחק כנראה גם במונדיאל 2018 ונראה שהמשבר בכדורגל ההולנדי בשיאו. יחד עם זאת, ההפסד השבדי השאיר להם סיכוי, והולנד תארח את שבדיה במשחק האחרון שעשוי להיות מכריע לעלייה לפלייאוף.

במדינה המערב אירופית מיואשים. העיתון "טלחראף" כתב: "חטפנו מכה. הדלת כמעט נסגרה על המונדיאל, יש עוד חרך צר". המאמן דיק אדבוקט, שהוא כבר המאמן השלישי מאז מונדיאל 2014 אמר: "לא היה לנו סיכוי מול נבחרת חזקה מאוד. כשאתה רואה איזה שחקנים יש להם רק על הספסל זה מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי