סרחיו ראמוס: "פיקה דוגמה לכל השחקנים בנבחרת ספרד"

לופטגי. אורח כבוד בחיחון
לופטגי. אורח כבוד בחיחון | צילום: Gettyimages

בלם ריאל מדריד החמיא לחברו לפני המשחק מול נבחרת איטליה ושלח מסר לאוהדים: "שריקות בוז לעברו לא יעזרו לאף אחד". מוראטה צפוי לפתוח בחוד. ראיקוביץ' יעלה ב-11 של סרביה

(גודל טקסט)

 מחר (שבת) יסתיים מחזור המשחקים השביעי של מוקדמות המונדיאל באירופה, כולל בבית הישראלי. המשחק המרכזי יהיה בין ספרד ואיטליה כאשר תיקו עשוי להשאיר את ספרד במקום הראשון בדרך להעפלה אוטומטית ואיטליה תשחק בפלייאוף למונדיאל ברוסיה 2018.

סרחיו ראמוס בלם ריאל מדריד שפעמים רבות היה מסוכסך עם ג'רארד פיקה, ניסה למנוע שריקות בוז אפשריות באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו בו יתקיים המשחק ואמר: "שריקות לא יעזרו לאף אחד. הוא היה דוגמה לכל השחקנים בנבחרת מזה שנים". ראמוס סירב לומר אם יפרוש אחרי המונדיאל הקרוב ואמר: "אני חושב על המשחק הבא ולא יותר מזה. כל עוד יש לי מוטיבציה זה טוב".  

אלברו מוראטה צפוי לשחק כחלוץ מרכזי במקום דייגו קוסטה שלא זומן בגלל שלא שיחק ולא התאמן עד כה העונה. דויד וייה עשוי לפתוח על הספסל כאשר לפני 16 שנה הוא כבש את שערו הראשון בגיל 19 מול מאמן הנבחרת כיום זו'לן לופטגי שהיה אז שוער ראיו ואייקנו. גם לופטגי גיבה את פיקה ואמר: "האוהדים לא צריכים לשרוק בוז לפיקה, כי אנחנו זקוקים לו. יהיה לנו משחק שונה מזה שהיה באיטליה ב-1:1. אנחנו לא צריכים לחשוב על משחק הגנתי ולא לחשוב על היריבה". הוא אישר שאלברו מוראטה ישחק "9 מזויף" במקום דייגו קוסטה שלא זומן.


פיקה. יספוג שריקות בוז? (gettyimages) 

איטליה ספגה מהלומה אחרי שג'יורג'יו קייליני נאלץ לעזוב את הנבחרת בגלל פציעה. הוא יעדר שלושה שבועות ויחמיץ גם את המשחק של יובנטוס מול ברצלונה ב-12 בספטמבר. דניאלה רוגני מיובנטוס עשוי להחליפו. האיטלקים צפויים לשחק עם שני חלוצים וקשר תוקף מאחור. החוד האיטלקי יכלול את אנדראה בלוטי וצ'ירו אימובילה ומאחור מרקו וראטי. במשחק נוסף בבית הישראלי: אלבניה – ליכטנשטיין.

בבית 4, סרביה ואירלנד נלחמות על המקום הראשון. לשתיהן 12 נקודות. סרביה מארחת את מולדובה. פרדראג ראיקוביץ שוער מכבי תל אביב יפתח בהרכב סרביה בגלל שהשוער הוותיק ולאדמיר סטויקוביץ' מוצהב. "ראיקו יעשה עבודה טובה ואני לא מאמין שתהיה לו הרבה עבודה. מה שהכי חשוב שהוא ישמור על ערנות וריכוז, כי הכדור יהיה ברגליים שלנו והמולדבים ינסו לעשות מתפרצות", אמר סטויקו, שוער מכבי חיפה לשעבר.


ראיקוביץ'. יגן על השער הסרבי (דני מרון) 

במשחקים נוספים, גיאורגיה תארח את אירלנד ו-וויילס את אוסטריה. על גארת' בייל פורסם שהוא סירב לעבור למנצ'סטר יונייטד הקיץ למרות שריאל מדריד רצתה למכור אותו וניסתה לשכנע אותו לעבור. בבית 9, קרואטיה ואיסלנד נלחמות על המקום הראשון עם 13 נקודות. קרואטיה תארח את קוסובו החלשה. פינלנד מול איסלנד ואוקראינה נגד טורקיה כששתיהן עם 11 נקודות, עוד יכולות לאיים על שתי הראשונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי