בפעם ה-16 בתולדותיה: נבחרת מקסיקו העפילה למונדיאל

הירווינג לוסאנו חוגג עלייה למונדיאל
הירווינג לוסאנו חוגג עלייה למונדיאל | AFP

לוסאנו עלה מהספסל וכעבור שתי דקות קבע 0:1 על פנמה והעלה את הטריקולור לגביע העולם בקיץ 2018 ברוסיה. ארצות הברית נכנעה 2:0 לקוסטה ריקה והסתבכה

(גודל טקסט)

 יש כבר חמש נבחרות שהבטיחו רשמית את מקומן במונדיאל 2018 שייערך החל מחודש יוני ברוסיה, אחרי שנבחרת מקסיקו גברה הלילה (בין שישי לשבת) 0:1 על פנמה והצטרפה למארחת רוסיה, ליפן, לברזיל ולאיראן שכבר עשו זאת קודם לכן.

אחרי שבעה מחזורים בבית המוקדמות של מרכז וצפון אמריקה, מקסיקו עם 17 נקודות, במאזנה חמישה ניצחונות ושתי תוצאת תיקו, בכך פתחה פער של תשע נקודות מהונדורס הרביעית והבטיחה לכל הפחות את המקום השלישי, ששווה את הכרטיס למונדיאל. את השער כבש המחליף הירווינג לוסאנו, שחקן פ.ס.וו איינדהובן שעלה מהספסל בדקה ה-51 וכבש אחרי שתי דקות בלבד בנגיחה. תהיה זו ההופעה ה-16 של מקסיקו במשחקי גביע העולם.

במקביל, נבחרת ארצות הברית נכנעה בביתה 2:0 לקוסטה ריקה ונותרה במקום השלישי עם שמונה נקודות בלבד במאזנה, מאזן של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. הונדורס הרביעית השתוותה כעת לארה"ב במספר הנקודות, כאמור שלוש הראשונות עולות שלב ובמקום השני ניצבת בבטחה קוסטה ריקה עם 14 נקודות משבעה משחקים. את שני השערים לזכות קוסטה ריקה באצטדיון של ניו יורק רד בול הבקיע מרקו אורנייה (30 ו-82).


מקסיקו חוגגת את עלייתה למונדיאל בפעם ה-16 (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי