בקפריסין מהללים: "בן שמעון הוא השחקן ה-12 של הנבחרת"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | צילום: AFP

במדינה משבחים את המאמן הישראלי אחרי ה-2:3 על בוסניה, ומקווים שהנבחרת תמשיך במומנטום גם מול אסטוניה מחר (19:30). בנוסף, יוון תארח את בלגיה (21:45, ישיר בספורטHD1)

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 2:3 המרשים על נבחרת בוסניה-הרצגובינה בבית ח, נבחרת קפריסין המסקרנת של רן בן שמעון רוצה להמשיך במומנטום מחר (ראשון, 19:30) מול אסטוניה בחוץ, במשחקו השני על המאמן הישראלי על הקווים של הנבחרת מהאי השכן.

באתר "שוט אנד גול" בקפריסין נכתב: "אם מישהו היה אומר שבמשחק האחרון ננצח את בוסניה היינו אומרים לו שהוא פסיכי, אבל במשחק הראשון של בן שמעון על הספסל הוא הסתכל לכוכבי בוסניה בלבן של העיניים והראה להם שהוא לא חושש, גם אם בוסניה הוליכה במחצית 0:2. הניצחון מראה שהנבחרת הזאת מסוגלת להרבה דברים אם רק תאמין בעצמה ואחרי שרקדנו בניצחון על בוסניה, חייבים להמשיך לרקוד מול אסטוניה".

"המבחן הגדול של הנבחרת ובן שמעון יהיה באסטוניה", הוסיף העיתון "פוליטיס". "המנטליות שלנו בנבחרת היא שתמיד אחרי ניצחון גדול אנחנו נכשלים בגלל המנטליות שלנו, עושים צעד אחד קדימה ושניים אחורה. הפעם יש לנו מאמן שונה לחלוטין על הספסל, רן בן שמעון הוא השחקן ה-12 של הנבחרת הזאת. אם היה יכול, הוא היה נועל נעליים ומצטרף לשחקנים במגרש. אם יצליח גם מול אסטוניהף איצטדיון ה-GSP יהיה צר מלהכיל את כל האוהדים שירצו להגיע למשחק נגד יוון ב-7 באוקטובר".


בן שמעון. "מנסה ללמד את השחקנים להתמודד עם ההצלחה" (AFP)

בן שמעון הודה: "מצפה לנו משחק אחר לגמרי באסטוניה. ניסיתי הכל להוריד את האופוריה של השחקנים אחרי הניצחון על בוסניה. אני מנסה ללמד אותם להתמודד עם נצחונות כאלה ולהמשיך הלאה. אם הצלחתי? נראה מחר". קונסטנטינוס לייפיס בלם סטאנדרד ליאז' שהיה מוצהב למשחק הקודם חוזר לסגל למשחק בטאלין.

בקפריסין מדברים על הקשר הישראלי, ועל כך שהמשחק הראשון הרשמי של קפריסין היה תיקו 1:1 מול ישראל ב-1960 ושקפריסין הייתה יכולה לעלות ליורו 2016 אחרי 1:2 נגד ישראל, אבל הפסידה 3:2 לבוסניה בבית.


יוון – בלגיה (21:45, שידור ישיר בספורטHD1)

במשחק שייערך לאחר מכן יוון תנסה לעצור את בלגיה, אחרי שהמשחק הראשון בין השתיים הסתיים ב-1:1 בבלגיה. אדן הזאר מקווה לכבוש שוב אחרי שכבש0:9 מול גיברלטר במשחקו הראשון העונה. "אני מוכן למשחק נגד יוון", אמר כוכב צ'לסי לעיתונאים הבלגים. "אבל זה לא אידיאלי עבורי. היוונים בטוח יבעטו לי ברגליים וינסו לפגוע בי, זה עלול לגרום לכך שאחזור לשחק בצ'לסי מאוחר יותר". אנטוניו קונטה דיבר עם מאמן בלגיה רוברטו פרננדס וביקש ממנו כנראה להוציא את הזאר אם היוונים יכנסו בו יותר מדי.


הזאר. יסבול מהיוונים? (AFP)

במשחק נוסף בבית ח, תארח גיברלטר שהובסה 9:0 על ידי בלגיה את בוסניה-הרצוגובינה (21:45).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי