צפו בתקציר: ספרד דרסה 0:3 את איטליה, צמד לאיסקו

שחקני ספרד
שחקני ספרד | AFP

חגיגה של "לה רוחה" על היריבה לעליה. צמד אדיר לקשר ריאל, שער גם למוראטה. ירמולנקו העניק 0:2 לאוקראינה, 0:1 לוויילס על אוסטריה. 90 דקות לראיקוביץ' ב-0:3 של סרביה

(גודל טקסט)
מלבד ישראל שאירחה את מקדוניה ונוצחה 1:0, נערכו עוד משחקים במסגרת המחזור ה-7 במוקדמות הגביע העולמי באירופה. ספרד מחצה 0:3 את איטליה, סרביה ופרדראג ראיקוביץ' גברו 0:2 על מולדובה ועשו צעד חשוב למונדיאל וגם אוקראינה עשתה ניצחון יקר עם צמד של ירמולנקו.



בית 7

ספרד – איטליה 0:3

איזו תצוגה של "לה רוחה" מול היריבה הכי גדולה שלה על העליה למונדיאל. ז'ולן לופטגי הימר על מרקו אסנסיו ואיסקו ולפחות אחד מהם העניק הצגה שלמה על כר הדשא בברנבאו. זה החל בכדור חופשי מושלם לרשת של בופון בדקה ה-18 והמשיך בשער מבריק וצמד בדקה ה-40 אחרי בישול של אנדרס אינייסטה שהפך לשחקן החמישי בתולדות נבחרת ספרד שמגיע ללפחות 120 הופעות. החבורה של ונטורה נותרה ללא מענה וגם אלברו מוראטה המחליף תרם את שלו עם השלישי מבישול של חבר קרוב, סרחיו ראמוס.


אינייסטה זכה לתשואות אדירות בברנבאו, המגרש של היריבה השנואה בליגה, אבל כנראה שזוכרים לו חסד על התרומה בנבחרת. דויד וייה ששב לסגל זכה לדקה של מחווה במקום איסקו. מנגד, ג'אנלואיג'י בופון בהופעה ה-170 שלו (שיאן ההופעות האירופי בנבחרות) לא ממש יצא עם חיוך וכעת מעניין יהיה לראות מה יעלה בגורל האזורי.



איסקו, חגג על איטליה (AFP)


הרכבים
ספרד: דויד דה חאה, סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, דניאל קרבחאל, אנדרס אינייסטה (אלבארו מוראטה, 72), דויד סילבה, סרחיו בוסקטס, איסקו (דויד וייה, 89), קוקה, מרקו אסנסיו (סאול, 78).


איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, מתאו דרמיאן, לאונרדו ספינזולה, דניאלה דה רוסי, אנטוניו קנדרבה (פדריקו ברנרדסקי, 70) , מרקו וראטי, צ'ירו אימובילה (מנואלו גביאדיני, 78), לורנצו אינסינייה, אנדראה בלוטי (אדר מרטינס, 70). 


מהלך המשחק
דקה 9: כדור חופשי לספרד מרחק 18 מטרים משערו של בופון, ראמוס בעט נהדר, הכדור טס מעט מעל המשקוף והחוצה.


דקה 14, 0:1 לספרד: עוד כדור חופשי למארחים מאותו מקום בדיוק, 18 מטרים מהשער, הפעם איסקו בעט חזק ומדויק, לחיבורים. שער גדול.



איסקו חוגג שער מוקדם (gettyimages) 


דקה 23: נגיחה חזקה ומדויקת של בלוטי מחמישה מטרים, דה חאה זינק והדף מצוין. 



פיקה מול אימובילה בקרב הענק (gettyimages) 


דקה 26: קוקה הגביה טוב  לרחבה, פיקה התרומם גבוה מעל כולם ונגח מעל השער. 


דקה 37: הלחץ הספרדי נמשך, אסנסיו בעט ממרכז הרחבה ברגל ימין, הכדור טס החוצה.


דקה 40, 0:2 לספרד: איסקו היתל בווראטי ומ-20 מטרים שלח כדור חזק ושטוח לרשת של בופון. צמד חלומי לשחקנה של ריאל מדריד.



בופון, לא משחק שירצה לזכור (AFP)


דקה 49: אינסינייה קיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט חזק, דה חאה שוב היה במקום ועצר.


דקה 55: בעיטה חדה ומפתיעה של אסנסיו ממרחק 25 מטרים, הכדור קיפץ על קו חמשת המטרים, בופון זינק וראה את הכדור חולף ליד הקורה החוצה.


דקה 68: איסקו באחד על אחד מול בופון, הספרדי ניסה להקפיץ מעל השוער שהדף מצוין.


דקה 77, 0:3 לספרד: זה כבר הופך לתבוסה. המחליף מוראטה קיבל כדור רוחב מראמוס שבעה מטרים מהשער ובעט לרשת מול בופון שלא יכול היה להושיע.



מוראטה, עלה מהספסל וכבש (AFP)


אלבניה – ליכנשטיין 0:2

האלבנים שהגיעו אחרי הניצחון בסמי עופר התקשו מאוד מול הנבחרת החלשה בבית אבל בדקה ה-53 רושי דחק מקרוב והעניק יתרון חשוב ומניעה ממבוכה. בדקה ה-78 אנסי אגולי הוסיף את השני.


בית 4

גיאורגיה – אירלנד 1:1

האירים בקמפיין מגומגם ידעו שאסור להם למעוד מול הגיאורגים של ולדימיר וייס. בלם ברייטון שיין דאפי העניק יתרון לאירים אחרי ארבע דקות אבך ואלרי קזאיישווילי מסן חוזה ב-MLS איזן מקרוב ותקע מסמר בסיכויי העפלה של האירים למונדיאל.



האירים חוגגים מוקדם מדי (AFP)


סרביה – מולדובה 0:3

הנבחרת החלשה בבית הגיעה לבלגרד ונכנעה ללא בעיה. שערים של מיאט גאצ'ינוביץ' (20) ואלכסנדר קולארוב (30) אחרי בישול של גאצ'ינוביץ' תוך עשר דקות הקפיצו את הסרבים ליתרון מבטיח. אלכסנדר מיטרוביץ' מניוקאסל סגר סיפור בדקה ה-81. פרדראג ראיקוביץ' שיחק 90 דקות בשער סרביה. הנבחרת שלו המשיכה במסע ומוליכה את הבית עם 15 נקודות כשהיא חזק בתמונת ההעפלה למונדיאל ראשון בתולדותיה כסרביה.



וויילס – אוסטריה 0:1

ניצחון חשוב מאוד לנבחרת שהגיעה לחצי גמר היורו האחרון. הדרקונים של כריס קולמן פגשו בעוד נבחרת שהיתה ביורו אבל גארת' בייל וארון ראמזי התקשו לכבוש וכמעט איבדו נקודות שהותירה את סרביה בדהירה למונדיאל. שער בכורה של בן וודבורן הצעיר בן ה-17 מליברפול חמש דקות אחרי שנכנס הכריע. האוסטרים? הם יצטרכו לשנס מתניים בקמפיין הבא.



וודבורן ובייל, הכוכב והיורש? (Gettyimages)



בית 9

פינלנד – איסלנד 0:1

הסנסציה של יורו 2016 מעדה וספגה מכה בניסיון להעפיל לעוד טורניר גדול אחרי הפסד בדרבי סקנדינבי מול הפינים החלשים. כדור חופשי מושלם של אלכסנדר רינג מ-25 מטרים למשקוף ולרשת הכניע את נבחרתו של היימיר הלגרימסון. גם ניסיונות של גילפי סיגורדסון והחברים לאזן ללא הצלחה וגם ההרחקה של המחליף רוריק גיסלאסון שתי דקות לאחר שנכנס בדקה ה-75 לא הועילו. הפסד שני במוקדמות לאיסלנדים.



אלכסנדר רינג, שער אדיר (AFP)



אוקראינה – טורקיה 0:2

ניצחון חשוב לאוקראינים של שבצ'נקו שעוד מפנטזים על אחד משני המקומות הראשונים והעפילו למקום השני על חשבון איסלנד שמעשה בפינלנד. הרכש הטרי של בורוסיה דורטמונד אנדריי ירמולנקו היה האיש של האוקראינים במשחק. בדקה ה-18 הוא כבש ראשון אחרי בישול של ויקטור קובלנקו בתום התקפה יפה ובדקה ה-42 נהנה מבישול של ייבן קונופליאנקה כדי לסגור צמד לאחר שהשאיר מאחור את השוער האורח וולקאן בבאצ'אן. הטורקים של מירצ'ה לוצ'סקו לא ניצלו את ההפסד של איסלנד והתרחקו מסיכויי העפלה למונדיאל.


3-Andriy Yarmolenko has been involved in all 3 goals that Turkey have conceded vs Ukraine in WC 2018 Qualifiers (2 goals, 1 assist). Monster pic.twitter.com/FpVAWD4VKk

— OptaCan (@OptaCan) September 2, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי