רק רשת: השכנים חוששים מניימאר, ה-NBA השתלטו על מילאנו

ריק פלייר
ריק פלייר | צילום : GettyImages

הכוכב של פאריס סן ז'רמן יעבור לווילה מפוארת בעיר האורות ובשכונה חוששים. וגם: התנהגותו של ערן זהבי הובילה את קפטן הנבחרת בעבר טל בנין לצאת בביקורת, בספרד לא נרגעים מאיסקו ועיר האופנה זכתה למתחם מיוחד

(גודל טקסט)
18:12: ג'יימס הארדן תרם מיליון דולר לנפגעי "הוריקן הארווי"
הגארד של יוסטון רוקטס אמר במסיבת עיתונאים ביחד עם עיריית יוסטון: "זה הבית שלי. תודה רבה לראש העיר על מה שהוא עושה עבור העיר. הכסף הוא התרומה שלי לקהילה".

Harden announcing his $1 million donation. #HoustonStrong@KPRC2pic.twitter.com/FQrATEUpIu

— Adam Wexler (@awexlerKPRC) September 2, 2017

16:37: בפטימבי גומיס בלוק שנוי במחלוקת
חלוץ גלאטסראיי הטורקית העלה ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו פחות היה חשוב מה נכתב, ויותר מה לבש הצרפתי. אתם מוזמנים לבחון בעצמכם.

Have a good Sunday! Thanks to @alessandromartorana for the nice garb #style#fashion ❤️ pic.twitter.com/51Dz5CG6OU

— Bafétimbi Gomis (@BafGomis) September 3, 2017

15:00: הבית החדש של ניימאר בפאריס
אחרי שעזב את ברצלונה ועבר לעיר האורות תמורת 222 מיליון יורו, ניימאר מצא בית בפאריס – ומדובר באחוזה מפוארת לחלוטין. 500 מ"ר המתפרשים על פני חמש קומות והתענוג עולה לברזילאי 14,000 יורו בחודש דמי שכירות. בשיחה שערכו בצרפת עם שכנתו החדשה של ניימאר, ג'אנט בת ה-93, היא אמרה: "עברתי לכאן כי זו שכונה שקטה, אני מפחדת שכעת הסדר יופר".

La star brésilienne #Neymar a choisi de poser ses valises à Bougival dans les Yvelines pic.twitter.com/5xlg0cQSK9

— CNEWS (@CNEWS) September 2, 2017

14:15: הזמן המושלם להרחיב את המשפחה
אוהד טוטנהאם בשם סימו, המחזיק בחשבון טוויטר פעיל, הצליח "לשבור את הרשת" כאשר צייץ אמש לכבוד אוהדי הכדורגל: "אם תכניס את אשתך להיריון בזמן הקרוב, תזכה לשבועיים של חופשה בזמן המונדיאל. תחשבו על זה". מה שנכון, נכון.

If you get your missus pregnant in the next week or so you'll get 2 weeks off for paternity when the World Cup is on. Think ahead lads

— Simmo (@Simmo198133) September 2, 2017

13:47: ג'ון הארטסון חוגג עם וויילס
שחקן העבר ג'ון הארטסון התמוגג אמש (שבת) משער הניצחון הענק של בן וודברן במדי הדרקונים, וכבר חושב קדימה אל המשחק מול מולדובה.

Lets go again.another big result required against Moldova tue night. Hopefully I'll get my voice back !! What a Win. #WalesAway

— John Hartson (@JohnHartson10) September 3, 2017

13:30: אדן הזאר חוגג את חזרתו למגרשים
כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה אדן הזאר לא שיחק העונה בעקבות פציעה, אבל הקאמבק שלו בסוף השבוע ב-0:9 הקליל על גיברלטר היה טוב – גם אם מדובר ביריבה חלשה – ונראה שהקשר במצב רוח מעולה מאז.

Check out what @hazardeden10's been up to with @nikefootball in his Instagram story! https://t.co/8uN7TAFwj6pic.twitter.com/iRl8KoHFBI

— Chelsea FC (@ChelseaFC) September 3, 2017

12:42: איטליה באווירת NBA
בזמן שנבחרת הכדורסל האיטלקית מככבת ביורובאסקט בתל אביב, הוקם במילאנו מתחם אוהדים מרשים של ה-NBA לקידום המשחק NBA2K18. האוהדים הרבים שהגיעו למקום התרגשו לפגוש את אלוף הליגה חמש פעמים בעבר, רון הארפר, שהראה שהוא עדיין לא שכח לשחק.

#NBAFanZonepic.twitter.com/HzUcf7gIgX

— NBA Italia (@NBAItalia) September 2, 2017

10:35: בספרד לא נרגעים מהתצוגה הענקית של איסקו
קשר ריאל מדריד עשה ככל העולה על רוחו וכבש צמד ב-0:3 המוחץ של ספרד על איטליה, הביצועים שלו רצים ברחבי הרשת ללא הפסקה. צפו בסרטון המתעד את רגעי הקסם של איסקו מול האזורי

pic.twitter.com/PO2BJn7nJM

— Videos (@footballvids10) September 2, 2017

09:50: ריק פלייר למעריצים: "אני עדיין לא מת"
לפני כשלושה שבועות פורסמו בארצות הברית דיווחים על כך שריק פלייר, המתאבק בן ה-68, נאבק על חייו עקב בעיות בלבו ואושפז במיידית במחלקת טיפול נמרץ כשסיכוייו לשרוד הוערכו בכ-20 אחוז. הלילה (בין שבת לראשון) הוא העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון יח"צ קצר ובו הכריז "אני עדיין לא מת". אגדה אמיתית.

I'm Backkkk! Thanks To Everyone For The Support These Past Couple Weeks. I Ain't Dead Yet Mother F**ckers! WOOOOO! https://t.co/1ZgKVjFH8xpic.twitter.com/AHSSyE8JT1

— Ric Flair® (@RicFlairNatrBoy) September 2, 2017

09:20: הביקורת הנוקבת של טל בנין, קפטן הנבחרת לשעבר

טל בנין ייזכר כאחד הקפטנים היותר דומיננטיים של נבחרת ישראל. 78 הופעות היו לו במדים הכחולים-לבנים בין השנים 1990 ל-2003, גם 12 כדורים ברשת לזכותו של שחקן העבר והמאמן בהווה, שדאג להביע את דעתו על התנהגות ערן זהבי ולא חסך במילים.

לעניות דעתי הצנועה,הביזוי והזילות של עמדת הקפטן הערב הם האות עבור הנבחרת של הנחמד הלאומי להשתחרר מהכלוב של הזהבי!!#חי בסרט? תחזיר את הסרט!!

— tal banin (@talbanin7) September 3, 2017

09:00: נובאק ג'וקוביץ' אבא בפעם השנייה

הטניסאי נובאק ג'וקוביץ' פצוע בימים אלו והודיע כי לא ישוב לשחק העונה, אבל את הזמן הוא מנצל לשיקום ולהרחבת המשפחה. הלילה הוא הפך לאב בפעם השנייה, כאשר אשתו ילנה ילדה את טארה, כך לפחות מדווח שהיא תיקרא. שיהיה במזל.

Novak Djokovic is a dad again! He and his wife Jelena have reportedly welcomed their second child, a girl named Tara. pic.twitter.com/97qGJqF7xe

— Tennis Photos (@tennis_photos) September 2, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי