וודברן ניצח לוויילס את המשחק בגיל 17: "זה חלום שמתגשם"

בן וודברן
בן וודברן | AFP

הקשר הצעיר של ליברפול זכה להופעה ראשונה עבור הדרקונים וכבש את השער היחיד ב-0:1 על אוסטריה: "לא יכול לבקש יותר". קולמן: "בעיטה פנטסטית, הוא היה נהדר"

(גודל טקסט)
 וויילס ניצחה אתמול (שבת) 0:1 את אוסטריה במוקדמות הגביע העולמי והשאירה לעצמה סיכוי לעלות לפחות לפלייאוף המונדיאל, וכובש שער הניצחון הוא גם מי שגנב את ההצגה ובגדול.


הכוכב של הנבחרת לא היה גארת' בייל, אלא הילד המוכשר של ליברפול בן וודברן בן ה-17. העונה הוא עדיין לא זכה לדקות, אבל שחקן הכנף השמאלי כבש את שער הניצחון בבכורה שלו בנבחרת. בשנה שעברה הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שכבש בתולדות ליברפול כשהבקיע בגביע הליגה נגד לידס.




וודברן הטריף את האוהדים בקרדיף אחרי שבעט פצצה בימין לפינה הרחוקה, חמש דקות אחרי שנכנס כמחליף בדקה ה-69. "זו הרגשה נהדרת. לא הייתי יכול לבקש יותר מהאוהדים. אני לא אצליח לישון הלילה. זה פשוט חלום שמתגשם". בהחלט ייתכן שהשער שלו יעלה את וויילס בסופו של דבר לפלייאוף והחיבוק מבייל לא יישכח לעולם.

Woodburn interview, so happy for him

pic.twitter.com/HFROtH0Jcq

— LFC Fans Corner (@LFCFansCorner) September 2, 2017

וודברן יכול לשחק בנבחרת וויילס בזכות סבא שלו, אבל גם האנגלים היו מעוניינים שישחק עבורם. כריס קולמן מאמן וויילס החמיא לילד "הבעיטה שלו הייתה פנטסטית, אבל המיומנות שלו בכל המובנים הייתה נהדרת. אמרתי לו שיביע את עצמו בשליש האחרון של המגרש. זו הייתה בכורה חלומית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי