גרמניה תוכל להבטיח עלייה מול נורבגיה, אנגליה נגד סלובקיה

יואכים לב
יואכים לב | צילום: AFP

מוקדמות מונדיאל: אלופת העולם תצטרך ניצחון ואיבוד נקודות של צפון אירלנד, לב תקף את האוהדים שקראו קריאות ניאו נאציות. ניצחון של נבחרת שלושת האריות יבטיח לפחות פלייאוף

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השמיני במוקדמות מונדיאל 2018 ייערכו מחר (שני) כשבמוקד גרמניה תוכל להבטיח רשמית את העלייה לטורניר מול נורבגיה ואנגליה תפגוש את סלובקיה.

בית ג
גרמניה – נורבגיה (21:45)
"המנשאפט" יוכלו להבטיח מחר את העלייה אם ינצחו את הסקנדינבים וצפון אירלנד לא תנצח בבית את צ'כיה. המאמן יואכים לב עסוק במלחמות נגד אוהדי גרמניה ששרקו בוז להמנון שלהם בגלל מחלוקות עם ההתאחדות הגרמנית וקיללו את טימו ורנר שמייצג את לייפציג. "בכל פעם שהאוהדים שלנו מגיעים לחו"ל הם עושים לנו בושות. אני רותח מזעם", אמר המאמן במסיבת עיתונאים, ותקף גם את האוהדים שהשמיעו קריאות ניאו נאציות: "התוהו ובוהו הזה גורם רק לנזק לגרמניה. אלה לא האוהדים שלנו וטוב שהשהשחקנים לא הלכו להודות להם אחרי המשחק. כך זה יהיה גם נגד נורבגיה".

"היום יש לנבחרת את הסגל הכי טוב שלה אי פעם"' התייחס לב לסגל ותקף גם את האוהדים שקיללו את ורנר: "ההעלבות נגד טימו מביכות. הוא עשה טעות והוא הודה בה. הוא היום חלוץ הנבחרת, כובש עבורה שערים ואני מצפה שינהגו בו בכבוד כמו באנתוני רודיגר ששיחק בבונדסליגה". האוהדים שונאים את ורנר בגלל שהוא ביים לטענתם פנדל שהעלה את לייפציג למקום השני בסיום העונה שעברה. השחקן אמר לפני גביע הקונפדרציות: "אני כמו קובי בראיינט. אני לא אומר שאני שחקן טוב כמוהו, אבל גם לו שרקו בוז לכל מקום שהלך והוא היה תמיד הכי טוב".


לב. עצבני על האוהדים (AFP)

אחרי שבעה נצחונות בשבעת המשחקים האחרונים שלה נגד נורבגיה, גרמניה מועמדת ברורה לניצחון. לב צפוי לערוך שינויים ספורים בהרכב כשיוליאן דראקסלר מועמד לפתוח כמו גם סמי חדירה שהיה פצוע ועבר מבחן כשירות. "אני מוכן לשחק. אני מרגיש תיאבון להצליח שוב במדים הלאומיים", אמר קשר יובנטוס, שחילק 1200 כרטיסים למשחק דרך עמותה שהקים למען נזקקים. חדירה הצדיק את השחקנים שלא רצו לאוהדים בצ'כיה וגם יוליאן ברנדט אמר: "אנחנו לא צריכים להזדהות עם מי ששר שירים ניאו נאציים".

משחקים נוספים בבית:
אזרבייג'ן – סן מרינו (19:00).
צפון אירלנד – צ'כיה (21:45, ישיר בספורטHD1)

בית ה
פולין – קזחסטן (21:45, ישיר בספורטHD3)

האחרי התבוסה 4:0 לדנמרק בקופנהאגן במשחק האחרון, פולין תנסה להתאושש בבית מול קזחסטן אותה תהיה חייבת לנצח. למרות האווירה המתוחה, האדומים-לבנים יכולים להתעודד מכך שמגן בורוסיה דורטמונד לוקאש פישצ'ק יחזור לשחק אחרי פציעה.


לבנדובסקי ופולין יצליחו להתאושש? (Gettyimages)

פולין מקדימה את מונטנגרו ודנמרק רק בשלוש נקודות וכוכב הנבחרת ויובנטוס בעבר ונשיא ההתאחדות של פולין כיום, זביגנייב בונייק, מתח ביקורת על הנבחרת: "במוקדמות שיחקנו טוב רק פעמיים. מנטלית לא היינו מוכנים למשחק נגד הדנים". מאמן פולין אדם נאוולקה צפוי לעשות שינויים.

משחקים נוספים בבית:
ארמניה – דנמרק (19:00, ישיר בספורטHD1)
מונטנגרו -רומניה (21:45)

בית ו
אנגליה – סלובקיה (21:45, ישיר בספורטHD2)
משחק מסקרן בין שתי מוליכות הבית, כשניצחון של האנגלים על המדורגת שנייה יקרב אותם לעלייה למונדיאל כשיבטיחו לפחות מקום בפלייאוף. למרות שניצחה 0:4 את מלטה במשחק הקודם, נבחרת שלושת האריות ספגה ביקורת ושריקות בוז של האוהדים במחצית שהייתה מאופסת.


קיין. "הקהל צריך סבלנות" (Gettyimages)

הקפטן הארי קיין תקף את האוהדים כשאמר: "רובם יושבים בכורסאות בבית וטוענים שלשחקני אנגליה אין מספיק כבוד לחולצה. האוהדים שלנו צריכים להיות סבלניים". המנג'ר גארת' סאות'גייט הוסיף: "אם ננצח, נהיה במצב פנטסטי לעלות ואז יישארו לנו משחקים בהם נוכל לבחון את היכולת האמיתית שלנו".


משחקים נוספים בבית:

סלובניה – ליטא (21:45, ישיר בספורטHD4)
סקוטלנד – מלטה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי