אנטואן גריזמן: "היה יפה לראות את לוקסמבורג נלחמת"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

חלוץ נבחרת צרפת החמיא ליריבה הקטנה, שסחטה 0:0 בטולוז: "זה הזכיר לי את הלחימה שאנחנו עושים באתלטיקו". הוגו לוריס: "הם גיבורים". כל המספרים והתגובות

(גודל טקסט)
 מי אמר שאין הפתעות במוקדמות המונדיאל. לוקסמבורג רשמה אתמול את אחת הסנסציות הגדולות בטורניר המוקדמות כאשר כפתה 0:0 בצרפת ולא הייתה רחוקה גם לנצח את המשחק, אחרי שגרסון רודריגס, שחקן טלסטאר מהליגה השנייה בהולנד, בעט כדור לקורה בדקה ה-78.


זו אותה צרפת שפירקה את הולנד 0:4 רק בסוף השבוע האחרון ועליה אמר דיק אדבוקט, מאמן הולנד: "הם יכולים להעמיד ארבע נבחרות שונות. יש להם כמות כישרונות בלתי נגמרת". ללוקסמבורג יש לעומת זאת רק עשרה מקצוענים בסגל. ל'אקיפ פרסם אחרי המשחק: "משחק כזה קורה פעם במאה שנה, אבל זה קרה לצערנו אתמול".




המספרים לפניכם: צרפת בעטה 34 פעמים לשער לוקסמבורג והחזיקה בכדור 76 אחוז מהזמן, אבל לא הצליחה להבקיע במשחק שהתקיים בטולוז. השחקנים של צרפת ששיחקו מול לוקסמבורג אתמול שוויים כ-630 מיליון יורו לעומת ערך כולל של 30 אלף יורו. הצרפתים גם סיבכו לעצמם את החיים כשמעדו מול המדורגת 136 בעולם והעלייה למונדיאל טרם הובטחה.


אנטואן גריזמן, שרק מצא את המשקוף, החמיא ליריבה כשאמר: "הם הזכירו לי את המלחמה שאנחנו נותנים באתלטיקו מדריד. זה קשה לשחק שני משחקים בשלושה ימים ובעיקר אני הרגשתי את זה בגלל שהייתי מושעה בתחילת העונה באתלטיקו. היו מולנו 11 לוחמים וזה היה יפה לראות". השוער הוגו לוריס הודה: "זו תוצאה מתסכלת. לוקסמבורג היו גיבורים, אנחנו לא היינו קילרים. היינו צריכים להקדיש יותר מחשבה למסירה ולבעיטה האחרונה".



פוגבה ואמבפה. הטריקולור הסתבכו מול המדורגת 136 בעולם (AFP)


המאמן דידיה דשאן הודה שהמשחק הבא בבולגריה, ממנו ייעדר פול פוגבה המוצהב, הולך להיות מסובך. האם הבולגרים ידיחו את צרפת מעלייה אוטומטית למונדיאל כמו שהדיחו אותם מעליה למונדיאל 1994 בארה"ב ביחד עם ישראל? "ניסיתי לרענן את הנבחרת ושיחקתי עם קיליאן אמבפה וגם זה לא עזר", אמר דשאן.


מאמן לוקסמבורג לוק הולץ חגג בסיום והצהיר: "זה הישג מטורף. צרפת יכולה לזכות במונדיאל. הניצחון שלנו על בלארוס (0:1) נתן לנו המון ביטחון".


Incredible: https://t.co/Fe4oAcWysZpic.twitter.com/8gas4Fp0t2

— ESPN FC (@ESPNFC) September 4, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי