ראשפורד כיכב, סאות'גייט: אין בו פחד, כל כך בוגר לגילו

ראשפורד
ראשפורד | Gettimages

חלוץ יונייטד שניצח את סלובקיה ב-1:2 אחרי שכיפר על טעות קטף מחמאות ממאמנו. עלי עלול לעמוד לדין על הנפת אצבע משולשת: "זו רק בדיחה ביני לבין ווקר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אנגליה עברה כמה דקות של חרדה אתמול (שני) אחרי שסלובקיה הובילה 0:1 בוומבלי ובמצב כזה האנגלים היו יורדים למקום השני בבית. בסופו של דבר 1:2 של האנגלים סידר להם מרחק חמש נקודות מהמקום השני כשגם סקוטלנד השכנה סייעה עם 0:2 על מלטה.


חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרקוס ראשפורד תיקן טעות בתחילת המשחק אחרי שאיבד את הכדור ואיפשר כבר בדקה השלישית לסטניסלב לובוטקה לכבוש. אריק דייר השווה אחרי קרן של ראשפורד שיחגוג 20 בחודש הבא והחלוץ כבש את שער הניצחון. המנג'ר גארת' סאות'גייט החמיא: "הוא אף פעם לא נראה לחוץ ממה שקורה. אין לו פחד. עדיין בשלב של התקדמות ולמידה כמו שראינו בתחילת המשחק, אבל הוא הולך והופך חזק יותר. היכולת שלו לא הפתיעה אותי. הוא כל כך בוגר לגילו". העיתון "דיילי מייל" בחר בו למצטיין עם ציון 7.5.




קשר טוטנהאם דלה עלי שתמיד מצליח לסבך את עצמו ביצע תנועה מגונה שנראתה כאילו כוונה לשופט קלמנט טורפין, אבל אחרי המשחק טען הקשר שהוא התבדח עם חברו לנבחרת קייל ווקר.


Oh Dele Alli with the middle finger #EngSvkpic.twitter.com/c1106Rm4W0

— FlyFM Sport (@FlyFMSport) September 4, 2017

הקשר שלא נראה מחייך כששלף אצבע משולשת כתב בטוויטר: "רק כדי להבהיר התנועה שלי היתה בדיחה ביני לווקר. מתנצל בפני מי שנעלב". האצבע נשלפה אחרי שמרטין שקרטל עשה עליו עבירה בדקה ה-76. אם השופט יציין את התקרית הוא עלול להיות מורחק על ידי פיפ"א לשלושה משחקים.


Just to clarify, the gesture tonight was a joke between me and my good friend Kyle Walker! Apologies for any offence caused! Great win 2nite

— Dele (@dele_official) September 4, 2017

פיפ"א מגיבה בחריפות על העלבת שופטים והרחקת ליונל מסי לארבעה משחקים באחרונה היתה דוגמה מצוינת. סאות'גייט התייחס למקרה: "לא ראיתי את המקרה, אבל אזהיר אותו לא לעשות זאת פעם נוספת. חבל שהתנועה הזאת היא בפוקוס ולא העובדה שזו היתה ההופעה הכי טובה שלו מאז הגעתי לנבחרת. העבודה שלו היתה ברמה הכי גבוהה". רק 67,823 צופים הגיעו לוומבלי המספר הנמוך ביותר מזה שלוש שנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי