הרוש: היתה הצעה מוויאריאל, לא ויתרתי על החלום שלי

הרוש
הרוש | דני מרון

"עמדת השוער היתה צריכה יציבות, מי שקיבל צ'אנס היה צריך לקחת אותו, מקווה לנצל את הקרדיט", "הייתי צריך שקט, בקפריסין רואים את אריאל הרוש האמיתי". השוער מדבר על הכל

(גודל טקסט)
אריאל הרוש תפס לאחרונה פיקוד על אפודת השוער של נבחרת ישראל. אחרי שנים בהן התנדנד הרשים שוער אנורתוזיס ב-1:0 לאיטליה והמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו בקפריסין. הרוש התייחס לחשיבות היציבות בעמדה החשובה: "בעמדת השוער לא היתה יציבות הרבה זמן וזה משהו שחשוב. מי שקיבל צ'אנס היה צריך לקחת אותו בשתי ידיים. לא קיבלתי את ההזדמנות אף פעם בקמפיין. מי שקיבל את ההזדמנות צריך לעשות את זה. מקווה שאעשה את זה עכשיו בעזרת השם. הכל תלוי בי. צריך לדבר במגרש ולא בחוץ".


המחמאות מבופון אחרי המשחק עם איטליה: "לתת הופעה כזו בנבחרת זה משהו יוצא מהכלל. זו היתה חוויה לדבר עם מישהו כמו בופון שהוא אחד הגדולים בהיסטוריה. אפשר ללמוד בכל פן אפשרי. היה לי משחק טוב ונקווה שמשם אקח את המושכות ואמשיך להוכיח את עצמי ממשחק למשחק מבלי לדבר הרבה. הכל תלוי ביכולת שבי".




העובדה שהוא ליגיונר: "הכל נמדד ביכולת. הייתי צריך את השקט הזה. בארבע שנים האחרונות אני לא זוכר שהתעסקתי בזה, תמיד זה היה בוררות או הפרשה של הצ'צנים או איזה בעיות של פירוק. עכשיו אני יכול להראות את היכולות של אריאל הרוש האמיתי ואני חושב שעד עכשיו אני עושה טובה גם מבחינה אישית וגם קבוצתית. אנחנו במקום הראשון ושרק יימשך ככה".



הרוש, "לא ויתרתי על החלום" (אודי ציטיאט)


לקראת ספרד: "אם נחשוב על שחקנים טובים זה יפגע. צריך ליהנות מכדורגל ולקחת את זה כאתגר אישי. בעזרת השם נעמוד בזה כמו שעשינו מול איטליה. אני חושב שעשינו משחק מצוין".


החלום לשחק בליגה הספרדית
: "לא ויתרתי על החלום שלי גם אחרי הניתוח שלי בגב. גם כשלא הלך לי בבית"ר ובהפועל. אם ירצה הגורל אשחק שם. אני בתקופה טובה וצריך לחשוב על הרגע. היו לי כמה הצעות, ויאריאל היא אחת מהן. הלוואי וזה יקרה".


Επίσημες υποχρεώσεις με την Εθνική Ισραήλ για τον Αριέλ Αρούς σήμερα. Ευχόμαστε στο ποδοσφαιριστή μας καλή επιτυχία #Israelpic.twitter.com/ukqMMVQKcZ

— Anorthosis Famagusta (@anorthosisfc) October 6, 2017


ההשעיה מהנבחרת לאחר שהתלונן על מיעוט דקות
: "למדתי מזה. אני חושב שמה שיש לי להגיד אני צריך לומר רק בארבע עיניים למאמן וגם לא כל דבר. היו אמוציות ועצבים של אחרי משחק וחשבתי שאני צריך לשחק וזה לא קרה. התנצלתי כמה פעמים בפני אלישע ואני שמח שהוא קיבל את זה וחזרתי להוכיח את עצמי על המגרש. למדתי מזה".



"ארבע שנים לא התרכזתי לגמרי בכדורגל" (דני מרון)



הרוש מול איטליה, זכה למחמאות מבופון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי