אנגליה וגרמניה מחפשות העפלה למונדיאל, מירוץ משולש בבית 5

שחקני נבחרת אנגליה
שחקני נבחרת אנגליה | AFP

דלה עלי וטימו ורנר יחסרו בנבחרותיהם, מה שלא אמור להוות בעיה גדולה כדי לשלוח את שתי אלופות העולם בעבר לרוסיה כבר מחר (חמישי). פולין, דנמרק ומונטנגרו בקרב מרתק והבריטיות חולמות

(גודל טקסט)

עוד פגרת נבחרות לפנינו ומחר (חמישי) יתקיימו תשעה משחקים אירופיים במסגרת מוקדמות המונדיאל.

בית 3
צפון אירלנד – גרמניה (21:45)
המשתנה האחרון שנותר בבית הוא מי תסיים ראשונה ומי שנייה. הצפון אירים מפגרים בחמש נקודות אחרי המוליכה הגרמנית, ויארחו אותה בבלפסט לקרב שניצחון בו יותיר סיכוי קלוש להעפיל אוטומטית למונדיאל. הפסד ישלח רשמית את גרמניה להתכונן לנסיעה לרוסיה בקיץ. טימו ורנר הפצוע ייעדר מהסגל של יואכים לב.

משחקים נוספים
סן מרינו – נורבגיה (21:45)
אזרבייג'ן – צ'כיה (19:00)

טימו ורנר. גרמניה תסתדר בלעדיו?
טימו ורנר. גרמניה תסתדר בלעדיו? (AFP)

בית 5
ארמניה – פולין (19:00, ספורט 1)
מוליכת הבית מתארחת בארמניה כשהיא יודעת שארבע נקודות משני המשחקים שנותרו לה יבטיחו לה עלייה. בסיבוב הקודם התקשו הפולנים בביתם, והפסד מפתיע לחמישית בבית ישלח אותם לקרב המכריע נגד מונטנגרו במחזור הסיום עם סיכוי לנשור לפלייאוף.

מונטנגרו – דנמרק (21:45)
לשתי הנבחרות 16 נקודות, שלוש פחות מפולין שבראש הבית, ומאזן שערים זהה ועדיף על המוליכה. ניצחון של אחת מהן, בשילוב הפסד פולני לארמניה וניצחון נוסף במחזור הסיום ישלח אותן לרוסיה. תיקו ירכז את הקרב על הפלייאוף למחזור הסיום.

במשחק נוסף: רומניה – קזחסטן (21:45)

בית 6
אנגליה – סלובניה (21:45, ספורט 2)
ניצחון אנגלי יבטיח העפלה לאליפות העולם. כל תוצאה אחרת תיתלה במה שסלובקיה, המרוחקת חמש נקודות מאנגליה, תעשה בסקוטלנד. דלה עלי מורחק בעקבות האצבע המשולשת שביצע במשחק נגד סלובקיה. מנגד אצל סלובניה זה פשוט. היא נמצאת נקודה מאחורי סלובקיה וזקוקה לנקודות בצורה נואשת כדי לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף.

דלה עלי. מקווה שלא יהיו השלכות קיצוניות למעשיו
מקווה שלא יהיו השלכות קיצוניות למעשיו. דלה עלי (AFP)

סקוטלנד – סלובקיה (21:45, ספורט 1)
לסקוטלנד 14 נקודות כמו לסלובניה והיא נקודה מאחורי הסלובקים. ניצחון בגלזגו ישלח אותם למחזור האחרון נגד הסלובנים עם 17 נקודות ויהיה מדובר בקרב ישיר על הפלייאוף. מנגד, האוהדים נטולי האכזבות יודעים שהדרך לשם לא פשוטה כלל. האורחת זקוקה לשלוש נקודות והפסד אנגלי מפתיע על מנת להגיע למחזור הסיום נגד מלטה עם סיכוי להעפלה אוטומטית.

במשחק נוסף: מלטה – ליטא (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי