משחק גורלי למסי וארגנטינה, ברזיל בלה פאס

מסי באימון
מסי באימון | AFP

האלביסלסטה יארחו את פרו בידיעה שמעידה נוספת עלולה לעלות להם במקום במונדיאל, ניימאר וקוטיניו יתארחו בבוליביה. שידורים ישירים בחבילת הערוצים

(גודל טקסט)

 נבחרת ברזיל כבר הבטיחה את מקומה בגביע העולם ברוסיה בקיץ הבא, אבל הערב (23:00, ישיר בספורטHD4) היא תתארח בלה פאס אצל נבחרת בוליביה – במגרש שאף פעם לא עשה חיים קלים ליריבות.

לה פאס, הנחשבת לעיר הבירה של בוליביה בפועל, נמצאת בגובה של כ-3,600 מטרים מעל פני הים ועל כן, לפחות בימים שלאחר ההגעה לעיר, לוקח זמן להתאקלם למה שמכונה "אוויר דליל", הרי שככל שהגובה עולה כך יורדת כמות החמצן. לברזיל 37 נקודות לאחר 16 מחזורים במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, 10 הפרש מאורוגוואי, כך שהסלסאו יישארו בפסגה גם לאחר שני המחזורים האחרונים.

מי שיככבו בשורות ברזיל הערב בבוליביה הם ניימאר ופיליפה קוטיניו, שלצדם צפויים לפתוח גם קאסמירו מריאל מדריד ופאוליניו מברצלונה. בוליביה החלשה מדורגת במקום הלפני אחרון בבית עם 13 נקודות והיא איבדה כל סיכוי להעפיל למונדיאל.


קוטיניו באימון. יסתדר עם האקלים בלה פאס? (AFP)

מי שכן תשחק הלילה (בין חמישי לשישי) ועבורה יהיה זה משחק קריטי למדי היא ארגנטינה, שתארח ב"לה בומבונרה" של בוקה ג'וניורס בבואנוס איירס את פרו (ישיר החל מ-02:30 בספורטHD1). האלביסלסטה סיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות והיא מדורגת רק חמישית עם 24 נקודות במאזנה, כאשר רק ארבע הראשונות עולות אוטומטית.

לקראת המשחק הודה המאמן חורחה סמפאולי ששיתוף פעולה על כר הדשא בין ליאו מסי לפאולו דיבאלה, כוכב יובנטוס, דווקא לא צפוי: "אין זמן לעבוד על שיתוף הפעולה ביניהם, אנחנו צריכים להתעסק בדברים יותר קונקרטיים. אני לא רואה שיש בעיה עם דיבאלה, הוא אמר שהוא שמח לשחק עם מסי, אבל הוא לא מצא את מקומו".

מי שמדורגת מעל ארגנטינה היא יריבתה הלילה, פרו שמחזיקה בהפרש שערים עדיף מזה של סמפאולי ושחקניו. ליאו מסי יפתח מול הפרואנים, במשחק שבארגנטינה מבינים שמעידה בו עלולה להיות חותם לכישלון שאף אחד לא האמין שעלול לקרות. מעבר לצד המקצועי, הרי שארגנטינה מתקשה מאוד במשחקיה האחרונים, גם העובדה שאת המשחק ינהל שופט מברזיל גורמת לחשש גדול במחנה הארגנטיני.

במחזור הסיום תתארח ארגנטינה באקוודור, נבחרת שסיכוייה להעפיל למונדיאל קיימים, אך קלושים. במקום השישי מדורגת צ'ילה עם 23 נקודות ואילו שלישית מדורגת קולומביה עם 26. צפוף מאוד בדרום אמריקה.


ארגנטינה מתפללת שתמונות כאלו לא יחזרו על עצמן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי