רק 1:1 לאוסטרליה עם סוריה במפגש הראשון בפלייאוף

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | Gettyimages

מוקדמות המונדיאל: אל סומה (פנדל, 85) השאיר לחבורה של איימן חכים סיכוי לעלות להתמודדות הכפולה מול נציגת מרכז וצפון אמריקה. קרוסה כבש שער חוץ במלזיה (41). רוקאביצה עלה מהספסל בדקה ה-63, הגומלין בשלישי

(גודל טקסט)

נבחרת אוסטרליה השיגה היום (חמישי) מקדמה חשובה בפלייאוף של אסיה מוקדמות מונדיאל 2018 אחרי שסיימה 1:1 עם סוריה במלזיה. שער החוץ של רובי קרוסה (41) יאפשר לסוקרוז לסיים ב-0:0 עם הנבחרת של איימן חכים בגומלין בסידני בשלישי כדי לעלות למפגש הכפול מול נציגת צפון ומרכז אמריקה בנובמבר, בו תתמודדנה הנבחרות על הכרטיס לרוסיה.

בזווית הישראלית, ניקיטה רוקאביצה, שחקנה של מכבי חיפה, עלה מהספסל בדקה ה-63 אצל אוסטרליה. בנוגע לסורים, הם אומנם ספגו שער חוץ וככל הנראה המסע הקסום שלהם – שכלל אירוח משחקים במלזיה עקב המצב הקשה במדינה – יגיע לסיומו, אך הם הוכיחו שוב שאפשר להישאר תחרותיים למרות לא מעט קשיים, גם מול נבחרת עדיפה בהרבה.



אחרי חצי ראשון בו האוסטרלים כאמור ירדו ביתרון, הסורים נכנסו לעניינים, החלו להגיע למצבים ובאו על שכרם בדקה ה-85. עומאר אל סומה, "זלאטן הערבי", ניגש לבעוט את הפנדל שנפסק לזכות נבחרתו והותיר את "המארחת" עם לא מעט כבוד. אם הסורים יצליחו לעבור את האוסטרלים בשלישי אז כבר באמת יהיה מדובר באחד הסיפורים הכי מדהימים בהיסטוריה של המונדיאל.


מהלך המשחק
דקה 20: שתי הנבחרות מתקשות להגיע למצבים ומנטרלות עד כה האחת את השנייה.



נבחרות סוריה ואוסטרליה (gettyimages)


דקה 29: הזדמנות טובה לאוסטרליה. מת'יו לקי הגיע למצב בעיטה טוב בתוך הרחבה, אך בעט בצורה לא מדויקת מעל השער.


דקה 34: הזדמנות טובה מאוד לסורים. עומאר אל סומה קיבל כדור רוחב ומצא עצמו מרחק שלושה מטרים מן השער, אך ניסה בעקב ופספס את המסגרת.



מארק מיליגאן (gettyimages)


דקה 41, 0:1 לאוסטרליה: רובי קרוסה נכנס מצד ימין של הרחבה לאמצע, בעט כדור שפגש באחד משחקני ההגנה הסורית והכניע את איברהים עלמה.


דקה 49: שתי קורות במהלך אחד לאוסטרליה. טומי יוריץ' הגיע למצב של אחד על אחד מול השוער, בעט בפעם הראשונה לקורה וגם אחרי שהשתלט על הכדור החוזר מצא רק את מסגרת השער.



שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים (gettyimages)


דקה 62: סוריה התקרבה לכיבוש. כדור רוחב כמעט מצא את עומאר אל סומה, אך גלישה נפלא של מילוש דגנק הצילה את האורחת. דקה לאחר מכן נכנס בשורות הסוקרוז ניקיטה רוקאביצה, חלוצה של מכבי חיפה שמחזיק גם באזרחות ישראלית.


דקה 77: כמעט שער סורי. עומאר אל סומה נגח מקרוב לקורה, וממנה הכדור הגיע לידיו הבטוחות של מת'יו ריאן.



ניקיטה רוקאביצה מול זאהיר מידאני (gettyimages)


דקה 85, 1:1: עומאר אל סומה ניצל את הפנדל שקיבלה נבחרתו אחרי שהוא עצמו הוכשל על ידי מת'יו לקי.


סוריה: איברהים עלמה, חאדי אל מסרי, חאליד אל מובייאד, תאמר חאג' מוחמד, מואייד אג'אן, זאהיר מידני, מחמוד אל מוואס (פיראס אל חטיב, 75), יוסף חאלפה, (עודאיי ג'פאל, 46), עומאר חירבין (מרדיק מרדיקיאן, 81), עומאר אל סומה.


אוסטרליה: מת'יו ריאן, ג'ושוע ריסדון (ניקיטה רוקאביצה, 63), טרנט סיינסבורי, מת'יו יורמן, מילוש דגנק, מארק מיליגאן, מת'יו לקי, רובי קרוסה (מסימו לונגו, 70), ארון מוי, עזיז בכיך, טומי יוריץ' (טום רוגיץ', 82).



עומאר אל סומה חוגג (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי