צפו בתקציר: 0:0 לארגנטינה עם פרו, המונדיאל בסכנה

מסי
מסי | AFP

האלביסלסטה לא ניצחו משחק רביעי ברציפות, ואם לא יגברו על אקוואדור במחזור הסיום הם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לטורניר ברוסיה. אורוגוואי קרובה להעפלה, צ'ילה שיפרה עמדות ופרגוואי סיבכה את קולומביה

(גודל טקסט)
הקרבות על הכרטיסים למונדיאל 2018 נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי) גם בדרום אמריקה. במוקד: ארגנטינה וליאונל מסי המשיכו להסתבך עם 0:0 ביתי מול פרו, ואם לא ינצחו את אקוואדור במחזור הסיום הם עלולים להישאר מחוץ לאליפות ברוסיה. אורוגוואי כמעט הבטיחה העפלה אחרי 0:0 עם ונצואלה, פרגוואי חזרה לחיים וסיבכה את קולומביה בזכות 1:2 ענק וצ'ילה גברה 1:2 על אקוואדור. ברזיל שכבר הבטיחה את ראשות הבית סיימה ב-0:0 בבוליביה.



ארגנטינה – פרו 0:0
"הבומבונרה" של בוקה ג'ונריוס אירח את הקרב החשוב של האלביסלסטה, אך 49,000 האוהדים יצאו בתחושות קשות והמארחת נותרה במקום השישי. הבחורים של חורחה סמפאולי לחצו ולחצו, אך כשאתה משאיר על הספסל שחקנים כמו פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי, ומחליט לסמוך על דריו בנדטו מהליגה המקומית, כך זה נראה בסיום. מדובר במשחקה הרביעי של ארגנטינה ללא ניצחון.


מסי וחבריו ייצאו לקיטו בעלת האוויר הדליל במחזור הסיום, שם יפגשו ביום שלישי את אקוואדור למשחק שהפסד בו ישאיר אותם סופית מחוץ למונדיאל 2018. תיקו יספיק לפלייאוף אם פרו תפסיד לקולומביה, וניצחון יבטיח לפחות הגעה לשלב ההצלבה. מסוגלים לדמיין מונדיאל בלי "הפרעוש"?


Argentina mood. pic.twitter.com/mnd1BtuFzh

— B/R Football (@brfootball) October 6, 2017


קולומביה – פרגוואי 2:1
טירוף בקולומביה. בדקה ה-89 עוד הובילה המארחת 0:1 משער בדקה ה-78 של רדאמל פלקאו, שהיה נותן לה את הכרטיס לרוסיה כבר אמש. אלא שמהפך סנסציוני תוך שלוש דקות מרגליהם של אוסקר קרדוסו וטוני סנאבריה נתן לאורחת תקוות פלייאוף, ובמחזור הסיום היא תארח את ונצואלה. קולומביה הרביעית תתארח אצל פרו כשהיא מובילה עליה ועל ארגנטינה בנקודה, ועל פרגוואי בשתיים.


צ'ילה – אקוואדור 1:2
אלופת דרום אמריקה קרובה גם היא להבטחת הכרטיס לגביע העולמי אלא שבמחזור הסיום היא תשחק מול ברזיל. הסלסאו אומנם הבטיחו העפלה, אך לא מדובר במשוכה פשוטה והפסד עשוי בסיטואציה מסויימת להשאיר אותה בבית. אדוארדו ורגאס נתן יתרון כבר בדקה ה-22, אלא שרומאריו איבארה הלחיץ את המארחת בדקה ה-84 עם שוויון, עד שאלכסיס סאנצ'ס החזיר כעבור דקה ל-1:2.


אלכסיס. הציל את צ'ילה
אלכסיס. הציל את צ'ילה (AFP)


ונצואלה – אורוגוואי 0:0
רק תרחיש הזוי ימנע מהסלסטה העפלה לאליפות העולם, והם ניצבים כעת במקום השני עם 28 נקודות. אחת יותר מצ'ילה השלישית ושתיים יותר מקולומביה הרביעית.


בוליביה – ברזיל 0:0 

הסלסאו כבר הבטיחו את הפסגה, אך גם המגרש הקשה בלה פאס עצר אותם. ניימאר פספס הזדמנות לכבוש לפני המחצית אחרי מבצע סולו מרשים, אותו עצר רונלד ראדלס (אקס מכבי תל אביב) מהקו. כוכב פ.ס.ז' המשיך להחמיץ גם במחצית השנייה, כשניסה להקשית ונעצר אצל קרלוס לאמפה הנהדר. שוער המארחת היה נהדר כאשר היא צברה נקודה 14 בקמפיין, והיא במקום התשיעי. ברזיל תנעל את הקמפיין מול צ'ילה בבית, בתקווה להציג יכולת טובה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי