"בילד": לב עשוי לאמן החל מהקיץ את באיירן מינכן

יואכים לב
יואכים לב | AFP

בגרמניה מתפרסם כי מאמן הנבחרת מאז קיץ 2006 עשוי לעזוב לטובה מעבר למועדון הבווארי, שמינה את היינקס במקום אנצ'לוטי בחוזה עד סיום העונה

(גודל טקסט)

 באיירן מינכן הודיעה בסוף השבוע על הקדנציה הרביעית של יופ היינקס כמאמן הקבוצה, אחרי שהאחרון בחר לחזור בגיל 72 למגרשי הדורגל – כמעט ארבע שנים וחצי אחרי שזכה עם הבווארים בטרבל (בונדסליגה, גביע גרמני וליגת האלופות) והחליט לפרוש, אלא שהחוזה שנחתם מסתיים בתום העונה והספקולציות על המאמן הבא לא נפסקות.

לא פעם נכתב שהמועמד המוביל של באיירן מינכן לתפקיד הוא מאמנה הצעיר של הופנהיים יוליאן נאגלסמן בן ה-30, גם תומאס טוכל, אקס דורטמונד, הוזכר לא פעם אולם כעת כשהיה ללא קבוצה החליטו בקבוצה לפסוח על מועמדותו, וכעת ב"בילד" טוענים כי שם נוסף שנחשב למועמד מוביל הוא של לא אחר מאשר מאמן נבחרת גרמניה ב-11 השנים האחרונות, יואכים לב.

עם המאנשפט סיים יואכים לב במקום השני ביורו 2008, אחרי שגרמניה נכנעה לפרננדו טורס הספרדי במשחק הגמר, ב-2010 סיימו לב ונבחרתו במקום השלישי במונדיאל ובשנת 2014 המאנשפט הגיעו לשיא כאשר ניצחו את מסי וארגנטינה בגמר, מה שהעניק למאמן את תואר מאמן השנה של פיפ"א לצד היותו אלוף עולם. בקיץ האחרון אף הוביל את גרמניה לזכייה בגביע הקונפדרציות בפעם הראשונה בתולדותיה.


יואכים לב. ייפרד מהנבחרת אחרי 12 שנה? (AFP)

חוזהו של יואכים לב במאנשפט אמנם מסתיים רק בקיץ 2020, אבל ב"בילד" מדווחים שספק אם המאמן יחלט להישאר גם לאליפות אירופה הבאה ולא מן הנמנע שייבחר לעזוב בסיום המונדיאל בקיץ הקרוב ברוסיה, כשבחוזהו אופציית יציאה מהחוזה בתום המונדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי