הולנד חולמת על נס, רונאלדו נחוש להימנע מהפלייאוף

הולנד - לוקסמבורג 1:2
הולנד – לוקסמבורג 1:2 | AFP

האורנג' יארחו את שבדיה (שלישי, 21:45, ספורט3), בתקווה לחולל סנסציה ולתפוס את המקום השני. פורטוגל תפגוש את שווייץ לקרב על פסגת הבית, יוון תפשל ברגע האמת?

(גודל טקסט)

שלב מוקדמות מונדיאל 2018 יינעל מחר (שלישי) עם תשעה משחקים. במוקד: נבחרת הולנד תתפלל לנס מול שבדיה, יוון תקווה לשמור על הכרטיס לפלייאוף וצרפת חולמת על יכולת טובה מול הקהל הביתי.
 


בית א' 

הולנד – שבדיה (שלישי, 21:45, ספורט3)
האורנג' זקוקים ללא פחות מנס כדי לתפוס את הכרטיס לפלייאוף. האורחת חגגה במחזור הקודם עם 0:8 מפלצתי על לוקסמבורג והיא תלויה בעצמה. הולנד זקוקה לניצחון בהפרש של שבעה שערים כדי לחלוף השבדים, שמצדם עוד מסוגלים לנצל מעידה של צרפת ולתפוס את המקום הראשון.



זקוקים לנס (AFP) 


צרפת – בלארוס
הטריקולור אומנם שברו את המחסום הפסיכולוגי בבולגריה, אך בבית הם ינסו גם להציג יכולת ראויה. צרפת מוליכה את הבית, בזכות פער של נקודה מהשבדים, והיא תאלץ להסתדר ללא אנגולו קאנטה הפצוע.


משחק נוסף:
לוקסמבורג – בולגריה.


בית ב'
פורטוגל – שווייץ (שלישי, 21:45, ספורט2)
בזמן שמקומו של ליאונל מסי ברוסיה 2018 בסכנה, כריסטיאנו רונאלדו רוצה להימנע ממפגש פלייאוף מעייף. פורטוגל זקוקה לניצחון ביתי מול מוליכת הבית, כדי לתפוס את הכרטיס לגביע העולמי. נקודה תספיק לאורחת כדי לסיים שלב מוקדמות מרשים.



גיבור העל הפורטוגלי. רונאלדו (AFP) 


משחקים נוספים:
הונגריה – איי פארו
לטביה – אנדורה


בית ח'
בלגיה – קפריסין (שלישי, 21:45, ספורט1)
אחרי שאיבד סיכוי לתפוס את המקום השני, רן בן שמעון יפגוש את אחת המועמדות לזכייה בגביע העולמי. הבלגים אומנם ייחסרו את מרואן פלאיני הפצוע, ועדיין רוברטו מרטינס עשוי להעניק למספר שחקני מפתח מעט מנוחה.


אסטוניה – בוסניה
הסיכויים אומנם נוטים לרעתה, אך המדורגת שלישית בבית עדיין חולמת על תסריט בו היא נוגעת בגביע העולמי ברוסיה. ה-4:3 הכואב מול בלגיה פגע בסיכויים של הבוסנים, אך גם ניצחון על האסטונים עשוי שלא להספיק.


יוון – גיברלטר
המדורגת שנייה בבית קיבלה את ההגרלה המושלמת ביותר, בתקווה לתפוס את הכרטיס לפלייאוף. גיבלרטר עדיין לא צברה נקודה, ספגה 40 שערים בקמפיין והיא רק תקווה לסיים אותו בצורה מכובדת. כל תוצאה מלבד ניצחון יווני והעפלה לשלב הבא תחשב לכישלון מהדהד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי