סמפאולי ניסה להרגיע, מסצ'ראנו יוסט לקישור?

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

ארגנטינה במתח שיא לקראת המפגש המכריע מול אקוודור (02:30, ספורט1), בתקווה להשיג את הכרטיס למונדיאל. בנדטו עשוי להמשיך בחוד, סמפאולי החמיא לדי מריה המושמץ: "אחד הטובים בעולם"

(גודל טקסט)
המתח סביב גורלה של נבחרת ארגטינה נוסק. הלילה (בין שלישי לרביעי, 02:30, ספורט1) גורלה של סגנית אלופת העולם יוכרע בקיטו מול אקוודור. המפגש שיתקיים בקיטו ייערך בגובה של 2,850 מטר ועדיין לא ברור מי ישתף פעולה עם ליאונל מסי בחלק הקדמי. אנחל די מריה המאכזב והמושמץ עשוי לשלם את המחיר, לעומתו דריו בנדטו ימשיך לקבל קרדיט כחלוץ המרכזי על חשבונו של מאורו איקרדי. גם פאולו דיבאלה, שהצהיר לפני המשחק מול פרו כי הוא מתקשה לשחק לצדו של הפרעוש, ימשיך להביט על העניינים מהצד.



השינוי המשמעותי ביותר סובב את חברו של מסי לברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו. האחרון צפוי לשוב לתפקידו בקישור לצדו של לוקאס ביגיליה. מהלך שיותיר את אנסו פרס בצד. במסיבת העיתונאים שנערכה הלילה אמר חורחה סמפאולי: "לשחק בגובה הזה עלה כבר לנבחרת ארגנטינה ביוקר בשנים האחרונות, אני מאמין במה שיש לנו. אני מאמין במסי, ורק במשחק האחרון יצרנו 28 מצבים. יש לנו את כל הכלים לעשות את העבודה ולהעפיל למונדיאל, החולצה הזו שלנו צריכה להיות תמיד חלק מהצמרת העולמית".


Can Messi stand up to the pressure of Argentina? pic.twitter.com/q9gl8F8Z0e

— Goal (@goal) October 9, 2017

על די מריה בחר המאמן להגן: "אנחל הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אני אפילו לא מתלבט לגביו ולגבי התרומה שלו". לסיכום אמר סמפאולי: "אני עדיין מתלבט לגבי מספר עמדות, אבל השחקנים שלי מוכנים לגבי המשחק מחר. תהיו רגועים".


הישועה תגיע ממנו? מסצ'ראנו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי