צפו: האם פלקאו תיאם את התיקו בין קולומביה לפרו?

רדאמל פלקאו
רדאמל פלקאו | AFP

לפי מספר קטעי וידאו מהמשחק, החלוץ נראה משוחח עם שחקני היריבה במצב של 1:1, תוצאה שהייתה טובה לשתי הנבחרות בעקבות התבוסה 3:0 של צ'ילה בברזיל

(גודל טקסט)
האם התיקו בין קולומביה ופירו היה מתוכנן? משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 הסתיימו הלילה (בין שלישי לרביעי), כששתי הנבחרות נפרדו ב-1:1 ששלח את הטריקולור למונדיאל ואת האדומים-לבנים לפלייאוף מול ניו זילנד על חשבון צ'ילה.


 

כעת נשמעים קולות בדרום אמריקה בנוגע לכך שקולומביה ופרו תיאמו את התוצאה ביניהן, וזאת בהתבסס על מספר קטעי וידאו מהמשחק בהם לאחר השער של פאולו גררו הפרואני שהשווה ל-1:1, נראה הקפטן הקולומביאני רדאמל פלקאו  מתקרב לספסל ומדבר עם מאמנו חוסה נסטור פקרמן, שככל הנראה עדכן אותו בתוצאה במשחק המקביל בו ברזיל הובילה 0:2 על צ'ילה בדרך ל-0:3 בסיום.

 



מדובר בתוצאה ששירתה את שתי הנבחרות, ולאחר מכן נראה חלוץ מונאקו מדבר כשידו מכסה את פיו עם מספר שחקני היריבה, ולכאורה עדכן אותם בנעשה במשחק המקביל וביקש לשמור על התוצאה. בנוסף גררו נתפס במצלמה כשהוא שואל: "אנחנו עולים?". בסרטון אחר נראים השחקנים הפרואנים מעבירים ביניהם מסירות סתמיות, דבר שכמובן מחזק את החשד.



El pacto de no agresión que acordaron Colombia y Perú en los minutos finales pic.twitter.com/ouhnWlG8G9

— Iván Gutiérrez (@ivagut) October 11, 2017

 

כידוע, המפסידה הגדולה מחלוקת הנקודות בין פרו לקולומביה הייתה כמובן נבחרת צ'ילה. אלופת דרום אמריקה הובסה 3:0 בברזיל, והפסד של אחת הנבחרות יכול היה לעזור לה לסיים במקום החמישי, שהוביל לפלייאוף מול ניו זילנד.


עם זאת, יש להביא בחשבון שאם פרגוואי הייתה מנצחת את ונצואלה במשחק המקביל או ש"לה רוחה" הייתה מצמקת ל-2:1 מול ברזיל, זה לא היה מספיק לפרו כדי לסיים חמישית, כך שאם הדבר נכון, מדובר בסיכון לא קטן מצידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי