חמישה שחקני נבחרת אקוודור הושעו ללא הגבלת זמן

שחקני נבחרת אקוודור
שחקני נבחרת אקוודור | AFP

ולנסיה, אורחואלה, ארבולדה, קורטס ופלאטה נענשו בחומרה בעקבות בילוי עד השעות הקטנות של הלילה לאחר ההפסד לצ'ילה ולפני המשחק מול ארגנטינה. נשיא ההתאחדות: "רצינו לקבוע תקדים לעתיד"

(גודל טקסט)

נשיא התאחדות הכדורגל באקוודור קרלוס ויאסיס הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) כי הנהלת ההתאחדות החליטה פה אחד להשעות חמישה שחקנים ללא הגבלת זמן בעקבות עבירת משמעת חמורה לפני המשחק מול ארגנטינה.

"זו החלטה קשה ודרסטית", אמר ויאסיס לעיתונאים. "ברור שהיא כואבת עבור השחקנים, אבל לא הייתה לנו ברירה. רצינו לקבוע תקדים לעתיד, לשחקנים הבאים שיוזמנו לסגל הנבחרת הלאומית".

הסיבה להשעיה החמורה היא היציאה של אותם חמישה שחקנים למסיבה ללא רשות עד השעות הקטנות של הלילה יום אחרי ההפסד לצ'ילה בסנטיאגו (2:1) וימים ספורים לפני המשחק מול ארגנטינה, שכזכור ניצחה 1:3 ועלתה למונדיאל.

ההתאחדות סירבה לפרסם את השמות, אבל בדרום אמריקה טוענים שמדובר באנר ולנסיה, ג'פרסון אורחואלה, רוברט ארבולדה, גבריאל קורטס וז'ואאו פלאטה. שלושה מהם שיחקו בהפסד לארגנטינה.

שחקני נבחרת אקוודור. בלאגן במחנה (AFP)
שחקני נבחרת אקוודור. בלאגן במחנה (AFP)

"הגיע הזמן להפוך את הדף ולעבוד בשביל שהעתיד יתן לנו סיבה להמשיך. אני רוצה שהמצפון שלי יהיה נקי שהשארתי בסיס ראוי לעתיד", סיכם ויאסיס את מסיבת העיתונאים הדרמטית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי