בנבחרת צ'ילה בטוחים: קלאודיו בראבו הוא הבוגד

בראבו. תוך 24 שעות זה יהפוך לרשמי
בראבו. תוך 24 שעות זה יהפוך לרשמי | צילום: Gettyimages

אחרי שכשלו במוקדמות מונדיאל 2018, בצ'ילה לא נרגעים מהכאוס סביב הנבחרת ומאשימים את שוער מנצ'סטר סיטי: "הוא לא עשה דבר כדי לעצור את המחדל, שחקנים הגיעו שיכורים לאימון"

(גודל טקסט)

אחרי מחזור הסיום הדרמטי במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, בצ'ילה עדיין מתקשים לעכל את ההדחה הכואבת. אלופת הקופה אמריקה בפעמיים האחרונות, הובסה במחזור האחרון 3:0 מול ברזיל והיא תאלץ לראות את הגביע העולמי ברוסיה דרך המסכים.

מאז סיום המשחק, הפרשנים בעיקר עוסקים בעתיד המעורפל של הנבחרת. הכול החל עם הפרישה הפתאומית של ארתורו וידאל, מאז הספיק קשר באיירן מינכן לחזור בו ולהודיע כי יעמוד לרשות הנבחרת. היום (שני) מדווחים כי בהתאחדות הצ'יליאנית וסביב השחקנים סימנו את האשם החדש במצב: קלאודיו בראבו.

שוער מנצ'סטר סיטי, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת אדרסון מוראס, סומן כ"בוגד". באחד מכלי התקשורת הבכירים בצ'ילה טענו: "בראבו הוא הבוגד, הוא אחראי לכל המחדלים. איך ייתכן שקפטן של נבחרת מדליף לעיתונאים על חברים שלו שמגיעים שיכורים לאימונים? הוא לא עשה שום דבר כדי לסייע לנבחרת, שום דבר כדי לעזור לחברים שלו. במקום לעצור את המחדל, כולנו נראה את המונדיאל דרך המסך".

הטענות נגד השוער, הגיעו בעקבות תיבת פנדורה שנפתחה אחרי ההדחה במוקדמות. רבים טענו כי הסיבה לעזיבתו של חורחה סמפאולי לפני כשנה וחצי הייתה הגישה המזעזעת של השחקנים הבכירים כמו וידאל, אלכסיס סאנצ'ס ובראבו. כעת מרבית הפרשנים דורשים כי השוער הוותיק יודיע על פרישה מהנבחרת ויאפשר לדור הבא להשתלט על הנבחרת לקראת העתיד.

האשם המרכזי? בראבו (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי