פלייאוף המונדיאל: קרואטיה נגד יוון, איטליה מול שבדיה

כיף לפגוש את ליכטנשטיין אם אתה איטליה
כיף לפגוש את ליכטנשטיין אם אתה איטליה | AFP

הסקוודרה אזורה יסעו לשטוקהולם במשחק הראשון מבין שניים על ההעפלה לטורניר ברוסיה, ויארחו את הגומלין. הקרואטים ייאלצו לעבור את אלופת אירופה מ-2004, שווייץ את צפון אירלנד ודנמרק את אירלנד

(גודל טקסט)

ארבעת משחקי הפלייאוף האירופי על העליה למונדיאל 2018 נקבעו היום (שלישי), כשבמוקד הוגרלה נבחרת איטליה מול שבדיה. הסקנדינבים, שסיימו במקום השני בבית A אחרי צרפת ולפני הולנד, יארחו את המשחק הראשון, ויגיעו לגומלין כעבור מספר ימים בארץ המגף.


עוד צמד משחקים מרתקים צפוי בין קרואטיה ליוון. הקרואטים עסוקים בלא מעט צרות אצלם בבית, על רקע מחאת הקהל נגד השחיתות בנבחרת, ויארחו את המשחק הראשון נגד הנבחרת שסיימה שניה לבלגיה בבית H לפני שייצאו למפגש על כל הקופה.




שווייץ שהידרדרה לפלייאוף ברגע האחרון אחרי ה-2:0 לפורטוגל במחזור בסיום תתמודד עם צפון אירלנד, בידיעה שהיא פייבוריטית אך גם עם חשש לאור העיקשות והקשיחות של יריבתה. המשחק הראשון יתקיים בבלפסט שם לבטח ימלאו עשרות אלפי הצופים את האצטדיון ויספקו דחיפה משמעותית לקראת הגומלין.


במפגש הרביעי יתמודדו ביניהן דנמרק ואירלנד, כשהדנים יארחו את המשחק הראשון ואז יעשו את הדרך לדאבלין למשחק מול האוהדים הירוקים החמים. המשחקים יתקיימו בשיטת בית וחוץ בתאריכים 9-11.11 והגומלין ב-12-14.11. אלה תאריכים שתהיה בהן פגרה רשמית של פיפ"א.



23
RUS
BRA
IRN
JPN
MEX
BEL
KOR
KSA
GER
ENG
ESP
NGA
CRC
POL
EGY
ISL
SRB
FRA
POR
ARG
COL
URU
PAN

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) October 11, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי