רק רשת: ניימאר חזר לברצלונה ונפגש עם מסי, האוהדים כועסים

ניימאר, ליונל מסי, לואיס סוארס
ניימאר, ליונל מסי, לואיס סוארס | טוויטר

הברזילאי נחת בספרד, האוהדים זועמים. גיא לוי מגן על מעמד המאמן ודעאש ממשיכים לאיים, וגם: הקבוצה הכורדית הראשונה בשבדיה, ארסן ונגר בדרך לשבור שיא בפריימיר-ליג, מייסד וואטסאפ מפרגן לישראל

(גודל טקסט)

17:14: ניימאר חזר לברצלונה, האוהדים זועמים
ניימאר חזר לברצלונה לראשונה מאז המעבר לפ.ס.ז' והתקבל בחמימות על ידי חבריו לקבוצה לשעבר. האוהדים לעומת זאת זועמים.





pic.twitter.com/rvVeOZF3J8

— a d i l (@Barzaboy) October 29, 2017



 

— Maria Guadalupe (@guadddaaalupe) October 29, 2017



Pfffffffff pic.twitter.com/0zADBThjvU

— Luz De Luz (@Luchy0301) October 29, 2017


14:42: 23 שנה להופעת הבכורה של ראול בבוגרים
ראול, חלוץ העבר האגדי של ריאל מדריד שחגג 40 ביוני האחרון ופרש רק לפני שנתיים אחרי עונה בניו יורק קוסמוס, נזכר בהופעת הבכורה שלו במדי הבלאנקוס, בדיוק היום לפני 23 שנה.


Instagram | Raul: 23 years! since my debut with Real Madrid ❤️ pic.twitter.com/iTk9dhMhDs

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) October 29, 2017



14:01: טוטי תיעד את המפגישה עם דל פיירו

שתיים מאגדות הכדורגל האיטלקי בשנות האלפיים, פרצנ'סקו טוטי, אקס רומא, ואלסנדרו דל פיירו, אקס יובנטוס, נפגשו והעלו תיעוד מרגש.


Serata tra amici! pic.twitter.com/hCzyAw2Bna

— Francesco Totti (@Totti) October 29, 2017


13:15: שחקן נוער במכבי יבנה נעצר על תקיפת שופט
משטרת ישראל אישרה הבוקר כי שחקן קבוצת הנוער של מכבי יבנה, יליד המקום בן 18, נעצר ולאחר דיון בבית משפט השלום בראשון לציון שוחרר למעצר בית. לפי חקירת המשטרה, עולה כי השחקן זרק אלונקה על עוזר השופט במשחק הנוער בין מכבי יבנה לשמשון תל אביב, לאחר שהאחרון ניסה להפריד בין השחקנים שהתעמתו בסיום המשחק.


12:30: מייסד וואטסאפ הביעה תמיכה בנבחרת הג'ודו

מייסד וואטסאפ, היזם היהודי-אמריקאי יאן קום, התייחס בפוסט בפייסבוק לגראנד סלאם באבו דאבי בו נבחרת ישראל לא שיחקה תחת הדגל וההמנון לא הושמע, ובתגובה העלה קישור ל"התקווה". "מאחר שסירנו להניף את הדגל הישראלי או לנגן את ההמנון הישראלי בגראנד סלאם באבו דאבי, אני רק אני את זה כאן", כתב קום לצד הקישור.


 



11:45: הישג מכובד בקליעה באקדח אוויר לזוגות מעורבים

לראשונה מאז הוכרזה כמקצוע אולימפי, התקיימה בישראל תחרות קליעה באקדח אוויר לזוגות מעורבים. רק לפני 19 ימים פורסם נוסח המתכונת האולימפית החדשה על ידי התאחדות הקליעה העולמית, וכבר היום במטווח אשקלון התקיימה תחרות במתכונת החדשה. הקלעית טל דורון מהפועל מעברות והקלעי יבסיי קוסובר מחיפה היו המנצחים הראשונים לאחר שהשיגו 400 נקודות מתוך 480 אפשריות בתחרות על שם אליהו הריס ז"ל.

 53 קלעים מרעננה, נשר, ערד, רחובות, אשקלון ומעברות התחרו ברובה אוויר ובאקדח אוויר, מקצועות אולימפיים מסורתיים, ובסיום נערכה התחרות המעורבת לזוגות. הזוג זכה בפרס כספי על סך 700 שקלים אותם העניק יו"ר המועדון יאיר דוידוביץ', המכהן גם כסגן יו"ר ההתאחדות האירופית וחבר הנהלת ההתאחדות העולמית.


טל דורון ויבסיי קוסובר (התאחדות הקליעה)


11:15: הקבוצה הכורדית הראשונה בליגה הבכירה בשבדיה

הקבוצה דאלקורד (הכורדים מהעמק בתרגום חופשי) מהליגה השנייה בשבדיה, שהוקמה על ידי פליטים כורדים הבטיחה לראשונה את עלייתה לליגה העליונה בשבדיה אחרי שניצחה אתמול 0:1 את גאיס, לאחר שהייתה זקוקה לנקודהבשני המחזורים האחרונים. מי שכבש את השער הוא הקפטן ראווז לאבן, חלוץ שבדי בן 30 ממוצא כורדי, שהחל את דרכו במאלמו. המשחק נערך לעיני כמות שיא של 2400 צופים במגרש הביתי של הקבוצה שמשחקת בורלנגה בה מתגוררים 40 אלף תושבים.

 

בנוסף, 37 מיליון כורדים בעולם רואים היום בדאלקורד את הנבחרת שלהם בגלל שאין להם מדינה ונבחרת שמייצגת אותם. הקבוצה הוקמה לפני 13 שנים על ידי תשעה מהגרים כורדים והיא גם משחקת בירוק, צבעי הלאום הכורדיים. אחד המייסדים הוא יו"ר הקבוצה ראמזן קיזיל. המועדון משחק כדורגל התקפי והקבוצה אמורה להתחזק בעוד כמה שחקנים כדי לנסות לשרוד בליגה הבכירה. החגיגות בעיירה ארכו כל הלילה והעולם הכורדי יצא מגדרו.


 

Great story from Sweden, this…

Dalkurd, a club created by Kurdish immigrants in 2004, have been promoted to the Allsvenskan! pic.twitter.com/FG6jZ4b7Bw

— WeLoveBetting (@WeLoveBettingUK) 28 באוקטובר 2017

10:42: החיזוק של הירוקים כבר כאן  

רג'ינלד באקנר, שחתם בסוף השבוע במכבי חיפה, נחת אמש בישראל ואמר לאתר הרשמי: "אני רוצה להודות לצוות במכבי חיפה ולאוהדים שקיבלו אותי בחזרה לקבוצה. אני מוכן לתת את הכול ולעשות כל מה שיידרש כדי לנצח משחקים".



החיזוק כבר כאן (אתר רשמי) 



10:30: גיא לוי מגן על מעמד המאמן

אחרי שפוטר מהפועל רעננה, גיא לוי בחר לחוות דעה על מאמן המאמן. האם זה מסר ליעקב שחר? 





9:30: 20 שנה לבכורה של בופון בנבחרת איטליה
השוער האגדי שמשמש כקפטן הסקוואדרה אזורה מציין 20 שנה מאז ערך את הבכורה במדים הלאומיים, ב-29 באוקטובר 1997. מאז הספיק ג'יג'י לקבוע שיא של 173 הופעות לאומיות ועל הדרך לזכות במונדיאל בלתי נשכח ב-2006.


20 anni fa #Buffon ⭐️esordiva in #Nazionale !
Da allora 173 presenze (record!) e un #Mondiale vinto!

@gianluigibuffon#Azzurripic.twitter.com/hUblXmJHmb

— Nazionale Italiana (@Vivo_Azzurro) October 29, 2017


9:00: ארסן ונגר בדרך לשיא
המנג'ר הצרפתי של ארסנל אמנם לא נמצא בתקופה הטובה בקריירה, אך מתקרב לעשות היסטוריה. המשחק אותו ניהל אמש מול סוונזי היה ה-800 שלו בפרמייר-ליג, והוא רחוק עשרה שערים בלבד מהשוואת שיאו של סר אלכס פרגוסון, שעומד על 810.


Arsene Wenger closing in… pic.twitter.com/2Y4cGfNEvE

— Premier League (@premierleague) October 29, 2017

8:30: מסי וניימאר על הכוונת של דאעש
ארגון המדינה האיסלאמית שמאיים לפגע במונדיאל 2018 העלה לאינטרנט תמונה מאייימת בה נראה פעיל הארגון עורף את ראשיהם של ליאו מסי וניימאר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי