מראדונה: סמפאולי? לעולם לא אסכים עם מזוייפים ובינוניים

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | Gettyimages

הכדורגלן האגדי שחגג אתמול יום הולדת 57, התראיין בארגנטינה וכהרגלו לא חשש להגיד את מה שהוא חושב על סמפאולי, איקרדי, ורון ומסי: "אף אחד לא מבין אותו בנבחרת"

(גודל טקסט)

דייגו ארמנדו מראדונה חגג אתמול יום הולדת 57, ובעיתון הארגנטינאי "קלארין" ניצלו את ההזדמנות כדי לראיין את הכדורגלן האגדי שכהרגלו ניצל את ההזדמנות כדי למתוח ביקורת על מאמן האלביסלטה חורחה סמפאולי ומספר שחקני הנבחרת, והגן על ליאו מסי.

"מעולם לא חיבבתי אותו. לעולם לא אשכח שצפיתי בגמר גביע דיוויס בקרואטיה וסמפאולי קרא לי לעזור לו בפרוייקט בסביליה. כשקראו לו מהנבחרת לעומת זאת, הוא שכח את השם שלי. עם אנשים מזוייפים, בינוניים ושחושבים שהם יותר גדולים ממי שהם באמת, אני לעולם לא אסכים".

בנוסף, ביקר מראדונה את הזימונים של סמפאולי: "זימן את איקרדי שלא היה הכי כשיר, למרות שהיה לו את היגוואין שתמיד מבקיע. נכון שהוא גם מחמיץ, אבל הוא תמיד היה שם. הוא לא יכול להשאיר את אגוארו מחוץ לרשימה ולזמן את 'רגל צמר' (כינוי בארגנטינה למאהב של נשים נשואות). זה שאישתו רוצה להיכנס לכדורגל ולייצג אותו. אני יודע הכל כמו זה שהיא התקשרה בעבר לאדגרדו באוסה ולשני (טאטה מרטינו) ארבע פעמים. לא יודע כמה פעמים התקשרה לסמפאולי. הכל רקוב בגלל השחקן, הנשיא ואיש העסקים חואן סבסטיאן ורון".


סמפאולי. לא זכר את מראדונה כשהגיע לנבחרת (AFP)

בניגוד לסמפאולי, מראדונה דאג להגן ליאו מסי: "הוא לא צריך לזכות במונדיאל כדי להיות אחד מהגדולים, הוא כבר כזה. הוא בודד בנבחרת, אין אף שחקן שמבין אותו. היחיד שקרוב לזה הוא קון אגוארו. פאולו דיבאלה הוא שחקן גדול, מהיר וחזק, אבל הוא משחק כמו שהוא משחק באיטליה. בנבחרת אתה צריך להראות טכניקה, לא להיות אתלט".

לסייום, סיכם הארגנטינאי האגדי: "לא פגעתי באף אחד ולא הרגתי אף אחד. נפלתי, קמתי, נפלתי שוב וקמתי שוב, עם הרבה אהבה של הבנות שלי. אני בחיים וקם לעבוד כל בוקר".


מראדונה עם מסי. "אף אחד בנבחרת לא מבין אותו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי