ונטורה: "לא מעניין אותי מה חשבו בברזיל על ז'ורז'יניו"

ז'ורז'יניו
ז'ורז'יניו | Gettyiamges

נבחרת איטליה החלה בהכנות לקראת מפגש הפלייאוף הרותח מול שבדיה (שישי, 21:45, ספורט1): "צריכים את השחקנים הטובים ביותר כדי לעלות למונדיאל, שמח שזאזה חזר לעצמו". בתקשורת עדיין תוהים לגבי המערך

(גודל טקסט)
אחרי שסיימה רק במקום השני ב'בית הישראלי', נבחרת איטליה החלה היום (שני) בהכנות לקרב הכפול מול נבחרת שבדיה על הכרטיס למונדיאל 2018 (שישי, 21:45, ספורט1). בתקשורת האיטלקית עדיין עוסקים בעתידו של ג'יאמפיירו ונטורה והשיטה בה ישחק במשחק הראשון, אך המאמן בחר להתייחס היום לסוגיות החמות.


"שבדיה היא אחת הנבחרות הטובות באירופה", סיפר ונטורה לקראת ההכנסות של האזורי: "הם משחקים באותה הצורה במשך שנים, עם או בלי קשר לפרישה של זלאטן איברהימוביץ'. באיטליה תמיד נוהגים לעסוק בעתיד של המאמן, זה לא קורה בנבחרות אחרות כמו גרמניה וספרד. ההרגשה כאן היא תמיד שגם בניצחונות, המאמן תמיד אשם".



בסיומה של סאגה ארוכה, במהלכה שמו של ז'ורז'יניו נקשר עם זימון לסגל נבחרת ברזיל, קשר נאפולי נכלל ברשימה של ונטורה. המאמן התייחס לביקורת שספג בעקבות ההתעלמות מקשר נאפולי: "אותי לא עניין מה בנבחרת ברזיל חושבים לגביו, זימנתי את השחקן כי אני מאמין בו. עד כה לא חשבתי שהוא מתאים לשיטה שלי, אבל האתגר שלנו גדול ואנחנו צריכים את השחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר. ז'ורז'יניו הוא אחד מהם".


| Here is Ventura's #Azzurri squad for the World Cup play-off with Sweden! #VivoAzzurropic.twitter.com/ivdZsDYECr

— Italy (@azzurri) 4 בנובמבר 2017



על סימונה זאזה, שאחראי על התקופה הנהדרת של ולנסיה, אמר: "הנתיב שלו ברור. הוא במגמה חיובית מאז התקופה שלו בווסטהאם, אני שמח לזמן אותו. התנאים הבשילו עבור סימונה לחזור לסגל כדי לתרום לנו. הוא ממש לא הפתיע אותי ואני שמח מאוד שהוא חזר לעצמו".


השיטה בה ישחק מול השבדים: "מעולם לא הייתי אובססיה לשיטה כזו או אחרת. אנחנו יכולים לשחק 4:2:4 או 3:5:2. אני בוחר את המערכים, השיטות והגישה לפני היריבה והשחקנים שעומדים לרשותי. אני מקווה שאנדרה בלוטי יהיה כשיר לקראת המשחק, אבל מלבדו אני שמח ששאר שחקני הסגל כשירים. התבגרנו לאורך קמפיין המוקדמות וזה הזמן שלו להוכיח כמה גדלנו כנבחרת".


הסוגיה הבוערת. ז'ורז'יניו (Gettyiamges) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי