מסי: זה שקר שאני מנהל את ארגנטינה, לא מנעתי מאיקרדי לשחק

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש סיפק ראיון במדינתו והתייחס לנושאים רבים שסבבו סביבו: "הבנתי למה דיבאלה התכוון ודיברנו על זה". פרישה: "לשחק בניואלס יהיה חלום". מועמדות לזכיה במונדיאל? "ברזיל וספרד. אם נזכה נזכה אצעד 172 ק"מ"

(גודל טקסט)

ליונל מסי הגיע לרוסיה להצטרף לנבחרת ארגנטינה אך החמיץ את האימון לקראת משחק הידידות שלה מול הנבחרת המקומית, כשדווקא ישראל רצתה תחילה לשחק עם הנבחרת הארגנטינית במועד זה, אבל היוזמה לא יצאה לפועל.

הפרעוש נשאל בראיון לרשת TYC הארגנטינאית על המוקדמות העצבניים של ארגנטינה לקראת המונדיאל ואמר: "לא יכולנו להרשות לעצמנו להישאר מחוץ לגביע העולמי. סבלנו הרבה במוקדמות האלה וכל פעם שהייתי חוזר לברצלונה הייתי צריך לחשב מה עוד צריך לקרות כדי שנעלה לגביע העולמי".

היריבות עם ספרד: "אני מקווה להימנע ממשחק נגד ספרד בשלב הבתים בגלל שזו יריבה קשה מאוד. המועמדות שלי לזכייה במונדיאל הם ספרד, ברזיל, גרמניה וצרפת".

מסי
מסי. מוכן ללכת הרבה כדי לזכות במונדיאל (AFP)

האפשרות שארגנטינה בכל זאת תזכה בגביע העולמי: "אם נזכה אני מוכן ללכת מלוחאן לסן ניקולאס (ערים בארגנטינה שהמרחק ביניהן 172 קילומטרים). לזכות בגביע העולמי זה כל מה שאנחנו חולמים עליו".

השמועות שהוא מנע ממאורו איקרדי לשחק בנבחרת: "זה שקר שאני מנהל את נבחרת ארגנטינה. מעולם לא מנעתי משחקן להגיע ולשחק ולעולם לא אעשה זאת. אני צוחק שמדברים על החברים של מסי ועל כך שאני ממנה מאמנים בנבחרת".


הבעיות עם התקשורת בארגנטינה והביקורות נגד הנבחרת:
"נפגענו מאוד מכל מה שנאמר עלינו בתקשורת, אבל אנחנו כבר רגילים לכל השקרים האלה".

הדברים של פאולו דיבאלה על הקושי לשחק לצד מסי: "אני מבין למה הוא התכוון. דיברנו בינינו והבהרנו את המצב".

מסי
מסי בין החבר'ה. נפגעו מהתקשורת (AFP)


האפשרות שיפרוש במדי ניואלס אולד בויס:
"אשמח לשחק בניואלס. זה יהיה חלום, אבל האמת שאני לא יודע איך זה יכול לקרות".

העובדה שגונסלו היגוואין לא בסגל הנבחרת: "כל מה שנאמר עליו כואב. שיחקנו איתו בגמר והיינו צריכים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי