צפו: ברזיל ניצחה 1:3 את יפן, ניימאר פרץ בבכי במסע"ת

ברזיל חוגגת
ברזיל חוגגת | AFP

הסלסאו כבשו מרגלי ניימאר (פנדל), מרסלו וגבריאל ז'סוס בתוך 36 הדקות הראשונות תוך הצגת כדורגל. כוכב פ.ס.ז' אף החמיץ פנדל, בסיום המשחק התרגש עד דמעות ממאמנו והגיב לשמועות על עזיבת פ.ס.ז'

(גודל טקסט)
36 דקות של הצגת תכלית הספיקו לנבחרת ברזיל כדי להכריע בנוק אאוט את נבחרת יפן. 36 דקות של כדורגל שובה עין שנגמר עם שלוש חתיכות ברשת בדרך לניצחון בסיןם 1:3 במשחק ראווה עליו הרוויחו הסלסאו שלושה מיליון ליש"ט ששימש גם כהכנה למונדיאל 2018.


מהשער השלישי ועד לסיום המשחק (למה להוסיף 5 דקות במשחק כזה?) הורידו הצהובים-כחולים הילוך, השתעשו וגם הירבו בחילופים. אלופת עולם בהתהוות? אולי. הטענה המרכזית שנשמעת נגד הנבחרת של צ'יצה היא שברזיל עדיין לא נבחנה בשנתיים האחרונות מול נבחרות מהטופ העולמי (ארגנטינה של ליאו מסי, כרגע לפחות, לא שם). מכאן שהמשחק הבא נגד אנגליה בוומבלי יהיה סופסוף מבחן אמיתי לסלסאו.




ניימאר העלה את ברזיל ל-0:1 מפנדל אבל כמה דקות אחר כך החמיץ מהנקודה הלבנה. מרסלו קבע בפצצה אדירה 0:2 וגבריאל ז'סוס סיכם את מסכת השערים בהתקפה מדהימה של הסלסאו. מאקינו צימק ל-3:1 גם בעזרת קאסיו השוער הברזילאי המחליף.  


בסיום המשחק נערכה מסיבת עיתונאים ובה הגן המאמן צ'יצ'ה על ניימאר, עליו אמר בין השאר "הוא מנהיג אמיתי עם לב רחב". החלוץ ספג ביקורות קשות מהעיתונאים לאור מה שהם מכנים יחסים רעועים בעיר האורות וזכה להגנה שריגשה אותו עד דמעות. עוד קודם לכן אמר ניימאר: "כל מה שנכתב מעצבן אותי ומכעיס אותי, אנשים ממציאים סיפורים. אין לי שום בעיה עם קבאני, אני מרוצה וטוב לי בפאריס. אני מבקש מכם להפסיק".


LÁGRIMAS DE NEYMAR! Após palavras de Tite sobre seu caráter e sua índole, o camisa 10 da Seleção não conseguiu segurar a emoção… pic.twitter.com/rKAu44tw5D

— FOX Sports Brasil (@FoxSportsBrasil) November 10, 2017


Neymar: I live on goals and I live on winning pic.twitter.com/oWu0PF9vrJ

— Goal UK (@GoalUK) November 10, 2017


הרכבים
ברזיל: אליסון, דנילו, טיאגו סילבה, ג'מרסון, מרסלו, ג'וליאנו, פרננדיניו, קאסמירו, וויליאן, גבריאל ז'סוס, ניימאר. (כן שותפו: אלכס סנדרו, טייסון, רנאטו אוגוסטו, קאסיו, דגלאס קוסטה)


יפן: איג'יי קוואשימה, טוטמאקי מאקינו, מאיה יושידה, יוטי נגאטומו, הירוקי סאקאי, הוטרו ימאג'וצי, מקוטו האסבה, גנצ'י הארגוצ'י, יוסוקה אידגוצ'י, יויה אוסקה, יויה קובו. (כן שותפו: טקאשי אינוי, טאקןמה אסאנו, ראיוטה מוריאקה, וראטורו אנדו)


מהלך המשחק
דקה 10, 0:1 לברזיל – מאיה יושידה תפס את ניימאר ברחבה, השופט הלך להתייעץ עם שופט הווידיאו ובסיום הצביע על הנקודה הלבנה. כוכב פ.ס.ז' זז מעט שמאלה, התקדם, עצר, הסתכל על השוער קאוושימה ואז בעט לפינה הימנית ולרשת.



ניימאר. בפעם השנייה קוואשימה קרא את התרגיל בפנדל (AFP)


דקה 16, ניימאר החמיץ פנדל!
– שוב תפיסה ברחבה הפעם על ז'סוס, היפנים לא התווכחו הפעם וניימאר ניגש לנקודת הפנדל. שוב חזר על אותו תהליך והפעם בעט לפינה השמאלית שם חיכה לכדור קוואשימה והדף אותו לקרן. 


דקה 18, 0:2 – ניימאר ניגש להגביה את הקרן לתוך רחבה החמש, הכדור נהדף על סף הרחבה והטיס פצצה לרשת הגבוהה. גולאסו.



מרסלו. גם בריאל היו רוצים לראות גול כזה (AFP)


דקה 30 – יושידה הדביק כדור חופשי מ-30 מ' למשקוף.


דקה 36, 0:3
– כדור נשלח לעבר וויליאן כ-20 מ' אלכסונית מהשער, דנילו חתך על קו ימין, קיבל כדור מווליאן והעביר מסירת רוחב שחתכה את ההגנה והותירה לז'סוס רק לגלגל פנימה.


דקה 63, 3:1 –
הברזילאים עשו חילופים והורידו הילוך והיפנים ניצלו זאת. מאקינו התרומם לכדור קרן ונגח לכיוון השער, קאסיו, השוער המחליף, קפא על מקומו והלך להוציא את הכדור מהרשת.


סון ניצח את קולומביה
דרום קוריאה שהעפילה בקושי למונדיאל ובחודש שעבר גם נוצחה בשני משחקי הכנה (4:2 ברוסיה, 3:1 במרוקו) רשמה ניצחון יוקרתי כשגברה 1:2 בבית על הרכב כמעט מלא של קולומביה, עולה נוספת למונדיאל. סון הונג מין כוכב טוטנהאם סיים עם צמד (11 ו-61), כריסטיאן זאפטה ממילאן צימק בדקה ה-76 מבישול של חאמס רודריגס.


במשחק נוסף: סין – סרביה 2:0 (אדם לאייץ' 20, אלכסנדר מיטרוביץ' 69)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי