פלייאוף: רוקאביצה נכנס בדקה ה-89 ב-0:0 של אוסטרליה

נבחרת פרו
נבחרת פרו | Getty

הסוקרוס שיחקו בהונדורס על הכרטיס למונדיאל 2018 וינסו להשיג הכרעה אצלם בבית, חלוץ מכבי חיפה קיבל רק כמה דקות. 0:0 בין גם ניו זילנד לפרו

(גודל טקסט)

הרשת לא זזה בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף הביניבשתי על העלייה למונדיאל 2018 ובכל זאת יצאו ממנו שתי נבחרות מרוצות ושתי האחרות עם תקווה.

אוסטרליה, שסיימה חמישית במוקדמות של אסיה, יצאה מרוצה מ-0:0 אצל הונדורס, הרביעית במוקדמות של צפון ומרכז אמריקה, בגלל שהעבירה את ההכרעה אליה הביתה. פרו, החמישית בדרום אמריקה, יצאה בתוצאה זהה אצל ניו זילנד, מנצחת האזור האוקיאני, ובתחושות דומות.

  • צפו בתקציר: איטליה הסתבכה עם 1:0 אצל שבדיה

אלא שגם להונדורס ולניו זילנד יש על מה לבנות לקראת משחקי הגומלין שייערכו ביום רביעי וביום חמישי לפנות בוקר (שעון ישראל). העובדה שלא ספגו שער חוץ אצלן בבית נותנת להן את התקווה להבקיע אחד כזה אצל היריבה או במילים אחרות תיקו עם שערים יעלה אותן למונדיאל.

הונדורס – אוסטרליה 0:0
הסוקרוס הגיעו כדי להכריע את ההתמודדות הכפולה כבר בחוץ ולא הפסיקו להפעיל לחץ הנבחרת המארחת אבל השוער דניס אסקובר הציל שני שערים בטוחים ושמר על סיכוייה של הונדורס לקראת הגומלין. ניקיטה רוקאביצה, חלוץ מכבי חיפה, נכנס בדקה ה-89 ולא הספיק להשפיע על המשחק.


האוסטרלים החמיצו שני שערי חוץ (AFP)

ניו זילנד – פרו 0:0
לכל צד נתנה הזדמנות טובה אחת להכריע את המשחק במחצית הראשונה. האורחים מדרום אמריקה היו טובים יותר אבל ייאלצו לשחק יותר אצלם בבית כדי לעלות למונדיאל.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי