מודריץ': תהיה אווירה עוינת ביוון, יהיה קל להגיע למצבים

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

קשרה של קרואטיה לא מתרגש מהמשחק בפיראוס (ראשון, 21:45) בעקבות היתרון 1:4 מהמשחק הראשון. נבחרת צפון אירלנד, שתארח את שווייץ (ראשון, 19:00), עדיין זועמת על הפנדל מהמשחק הראשון

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין של פלייאוף העלייה למונדיאל 2018 ייצאו לדרך מחר (ראשון), כאשר קרואטיה תצא ליוון ותנסה לשמור על יתרון 1:4 מהמשחק הראשון. שווייץ תגיע לצפון אירלנד הזועמת בעקבות הפנדל השנוי במחלוקת במשחק הראשון.

יוון – קרואטיה (ראשון, 21:45)
קשה להאמין שהקרואטים ישמיטו ניצחון ענק במשחק הראשון. המשחק בפיראוס מוגדר כקשה מאוד, אבל עם יתרון 1:4 הקרואטים מרגישים בטוחים. לוקה מודריץ' אמר: "אנחנו יודעים שתהיה נגדנו אווירה עוינת. אנחנו מגיעים עם יתרון גדול ויודעים שהיוונים יצטרכו לתקוף נגדנו ויפתחו את המשחק, כך שיהיה לנו יותר קל להגיע למצבים".

היוונים מיואשים בגלל ששער אחד של הקרואטים עלול לסתום את הגולל על סיכוייהם להעפיל למונדיאל, וגם כך הם יתקשו לנצח 0-3 כדי לעלות. בתקשורת היוונית נרמז שזה עשוי להיות המשחק האחרון של המאמן הגרמני, מיכאל סקיבה, אחרי שהגנת יוון הפגינה משחק מזעזע והייתה אשמה בשני שערים שכבשו הקרואטים. לעומת זאת, שחקני הנבחרת תומכים בהמשך העסקת המאמן.

מיכאל סקיבה. יילך מחר הביתה? (טוויטר)
מיכאל סקיבה. יילך מחר הביתה? (טוויטר)

שווייץ – צפון אירלנד (ראשון, 19:00)
למרות ה-0:1 של השווייצרים על הצפון אירים במשחק הראשון, רק סנסציה תמנע מהם לעלות למונדיאל. הצפון אירים עדיין תחת הרושם שקופחו במשחק הראשון מפני שהשופט הרומני, אובידיו האטגן, אישר פנדל למרות שבעיטה של ג'רדאן שאצ'ירי פגעה בקורי אוונס בכתף, לטענת הצפון אירים ששיחקנו בפעם האחרונה במונדיאל לפני 32 שנים.

אישתו של אוונס העלתה פוסט זועם ברשתות החברתיות ובו תקפה בצורה חריפה את השופט הרומני וכינתה אותו "צועני וגנב". לאחר שהדברים התפרסמו ודובר על תקיפה גזענית נגדו היא מחקה את הדברים, ובעלה התנצל על ההתקפה. אוונס מושעה למשחק הקרוב בבאזל, ואחיו ג'וני אוונס, בלם ווסט ברומיץ' אלביון, טען: "יש לנו עדיין סיכוי. בואו לא נאבד את זה".

קורי אוונס. אישתו הסעירה את הרשת (AFP)
קורי אוונס. אישתו הסעירה את הרשת (AFP)

גרניט ג'אקה השוויצרי ענה לצפון אירים: "אני לא מבין מה עושים מזה סיפור כזה גדול. השופט כבר החליט את ההחלטה והפנדל נבעט. היינו טובים יותר במשחק הראשון, אנחנו רוצים להראות את זה גם מחר ולעלות למונדיאל".

שווייץ נראית כמועמדת לעלות גם בגלל שניצחה את כל תשעת משחקיה האחרונים במסגרת רשמית בבית, כשאנגליה היחידה שניצחה אותם במשחק רשמי מאז 2008.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי