מודריץ' מאושר: הוצאנו אנחת רווחה, נוכל להגיע רחוק במונדיאל

שחקני נבחרת קרואטיה
שחקני נבחרת קרואטיה | AFP

קשר נבחרת קרואטיה חגג את העלייה לגביע העולמי לאחר ה-0:0 בחוץ מול יוון, השחקנים תומכים בהשארתו של זלטקו דאליץ' בתפקיד המאמן: "זאת תהיה הפתעה אם הוא לא יישאר". היוונים סינוורו את מודריץ'. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

קרואטיה עלתה אמש (ראשון) למונדיאל ברוסיה לאחר שסיימה ב-0:0 מול יוון בפיראוס (1:4 בסיכום הכללי) במשחק שנערך ללא אוהדים קרואטים בעקבות הסיכום בין שתי ההתאחדויות שלא לערוך את המשחקים עם אוהדי חוץ מחשש להתפרעויות אלימות.

הגיבור האמיתי של קרואטיה הוא המאמן הזמני זלטקו דאליץ', שקיבל את המושכות לקראת סיום שלב הבתים לאחר פיטוריו של המאמן אנטה צ'אצ'יץ' ורבים במדינה סברו שהוא לא מתאים לתפקיד. אבל התוצאות הראו אחרת. 0:2 במחזור הנעילה על אוקראינה והניצחון הגדול על יוון במשחק הראשון בפלייאוף שלחו את הקרואטים לאליפות העולם.

"ירדו לי עשרה טון מהגב", אמר דאליץ' בסיום. "אולי לא שיחקנו טוב כמו נגד אוקראינה ובמשחק הראשון נגד יוון, אבל השגנו את המטרה. זה לא היה קל עבורי. הרגשתי שיש עלי אחריות עצומה. הייתי נסער מאוד. ידענו שלמרות הניצחון הגדול אם יוון תכבוש ראשונה מוקדם ניכנס ללחץ".

עשינו עבודת הגנה מצוינת, אבל גם היינו מוכנים להתקיף ולכן פתחתי עם מריו מנדזוקיץ' וניקולה קאליניץ' ביחד בהתקפה. אני מנצל את ההזדמנות להתנצל בפני אנדריי קראמריץ' שהיה מצוין במשחק הראשון וישב על הספסל. זה לא הגיע לו, אבל ההחלטה הייתה טקטית בלבד. הוא שחקן חשוב בסגל. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שנעלה למונדיאל".

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. יכולים להגיע רחוק (AFP)
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. יכולים להגיע רחוק (AFP)

לגבי מעמדו לקראת הטורניר ברוסיה הוסיף המאמן: "אני מוכן לקחת את הנבחרת ולאמן אותה במונדיאל אם יתנו לי". חוזהו של דאליץ' הסתיים לאחר המשחק. קודם לכן עלתה האפשרות שהקרואטים יבקשו מקרלו אנצ'לוטי לקבל את המשרה לקראת אליפות העולם, אבל כעת ייתכן שדאליץ' יקבל את ההזדמנות בעקבות העבודה המוצלחת שעשה בחודשים האחרונים.

לוקה מודריץ', שרשם הופעה 103 במדים הלאומיים וישתתף במונדיאל שלישי, תומך בהשארתו של דאליץ': "אם הוא לא יאמן אותנו במונדיאל זו תהיה הפתעה גדולה כי הוא עשה עבודה ענקית עבורנו. מגיע לנו להיות במונדיאל. כולנו הוצאנו אנחת רווחה בסיום כי שלב המוקדמות היה ארוך עבורנו, אבל יש לנו שחקנים איכותיים ונוכל להגיע רחוק בגביע העולמי".

לוקה מודריץ'. היוונים ניסו להפריע (AFP)
לוקה מודריץ'. היוונים ניסו להפריע (AFP)

קשר ריאל מדריד סבל במהלך המשחק מסינוורים על ידי קרן לייזר מצד האוהדים היוונים. זה קרה כשהוא עמד לבעוט כדור חופשי ונאלץ להסתיר את פניו מהלייזר שכוון לעברו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי