צפו בבופון בוכה ומצהיר: אני פורש מנבחרת איטליה

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

השוער הענק אחרי ה-0:0 מול שבדיה ששלח את האזורי הביתה בלי מונדיאל אחרי 60 שנה הוסיף: "גם דה רוסי, ברצאלי וקייליני סיימו את דרכם בנבחרת". המאמן ונטורה התפטר לא לפני שהתחמק מהעיתונאים

(גודל טקסט)
"זה היה המשחק האחרון שלי בנבחרת איטליה", כך כשהוא לא מפסיק לבכות נשמע ג'אנלואיג'י בופון בתום ה-0:0 מול שבדיה שקבע שהאזורי לא תהיה במונדיאל ברוסיה. אחד השוערים הגדולים בכל הזמנים הוסיף: "אני מצטער נורא בשביל כל האוהדים שבאו לפה ובשביל איטליה כולה. כולנו פה, כל השחקנים מצטערים"


A teary Buffon following his final game for Italy…

This is genuinely difficult to watch https://t.co/Mgjhr1dGod

— 101 Great Goals (@102greatgoals) November 13, 2017


אחרי שזרק פצצה לגבי עצמו הוסיף בופון במסע"ת בתום המשחק: "גם ג'ורג'יו קייליני, דניאלה דה רוסי ואנדראה ברצאלי פורשים מהנבחרת"



#ItaliaSvezia
Nonostante le tante occasioni create dalla #Nazionale il match termina a reti bianche. Gli #Azzurri sono fuori da #Russia2018.#ITASVE#WCQ#Playoffpic.twitter.com/xRSqPZw1Zs

— Nazionale Italiana (@Vivo_Azzurro) November 13, 2017



מאמן איטליה, גי'אמפיירו ונטורה התחמק מהעיתונאים בתום המשחק וסירב לענות לשאלות והשאיר גם את השחקנים שלו בוכים על כר הדשא. ונטורה שהיה מסיים את תפקידו ככל הנראה גם אם האיטלקים היו מעפילים לרוסיה 2018, ספק אם מאמן בכיר יותר לא היה תופס את מקומו.


Some big names are missing out on the World Cup party. ⛔ pic.twitter.com/6bU6NNbE1i

— B/R Football (@brfootball) November 13, 2017



בעוד ונטורה מתחמק, עמד הקפטן שלו אל מול כל מקרופון אפשרי ולא שכח גם להיות ספורטאי עד הסוף. "אני מצדיע לשבדים על המשחק שלהם ועל המלחמה שלהם ומאחל להם הצלחה במונדיאל", אמר בופון.


REPORT: Giampiero Ventura has handed in his resignation after #Italy failed to qualify for 2018 World Cup https://t.co/qBStpnTQqw#Azzurripic.twitter.com/IWWXljBseM

— footballitalia (@footballitalia) November 13, 2017



השבדים עצמם הגיבו בתום המשחק הכי רחוק ממה שאפשר לדמיין אופי סקנדינבי. הם השתוללו על כר הדשא בסן סירו, העיפו חולצות באוויר והתקרבו אל עמדת הראיונות בו שהה מאמנם יאן אנדרסון. את התוצאות אפשר לראות כאן למטה.




Magiska scener. pic.twitter.com/GJLs0BL7re

— sebastianlaneby (@sebastianlaneby) November 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי