דשאן: יהיה קשה לבחור סגל לרוסיה, וגם: הערב המרגש של מריו גצה

גצה. הרגשה פנטסטית
גצה. הרגשה פנטסטית | צילום: Gettyimages

מאמן הנבחרת הצרפתית התרשם מיכולת שחקניו ב-2:2 נגד גרמניה, שמנגד נפעמה מחזרתו של קשר דורטמונד למדים הלאומיים אחרי שנה של הפסקה עקב בעיות רפואיות: "נפלא לשוב לנבחרת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הסיפור המרגש במשחק של גרמניה מול צרפת שהסתיים אתמול (שלישי) בתיקו 2:2 היה שובו של מריו גצה מדורטמונד אחרי שלא שיחק בנבחרת למעלה משנה בגלל בעיה רפואית בחילוף החומרים בגופו.

הכדורגלן שכבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל נגד ארגנטינה ב-2014, שיחק לאחרונה בתיקו 0:0 נגד איטליה במשחק ידידות בנובמבר 2016. יואכים לב לא שיתף אותו בתיקו 0:0 נגד אנגליה, אבל נתן לו הזדמנות ראשונה אתמול כשנכנס בדקה ה-65 כמחליף והוא בישל ללארס שטינדל את השוויון בדקה ה-93. גרמניה לא הפסידה כבר 21 משחקים רצופים.

"זה סיפור חיובי עבורי, צעד גדול לחזרה לשחק כדורגל רגיל אחרי כל מה שעברתי. נפלא עבורי לחזור שוב לנבחרת", אמר גצה אחרי המשחק. זה היה נראה שגרמניה בצרות אחרי שאלכסנדר לקאזט כבש צמד לצרפת, אבל המאנשאפט חזרו. גצה טען: "התוצאה בסדר גמור אחרי שהיינו קרובים להפסד 2:1. הגיע לנו תיקו לפחות".

גצה
גצה. אלופת העולם תשמור על התואר? (AFP)

בעיתון "בילד" נכתב: "אפילו צרפת החזקה לא הצליחה לנצח את גרמניה. יוגי לב נשאר בלתי מנוצח". ההפסד האחרון של גרמניה היה ביורו 2016 לצרפת בחצי הגמר 2:0. שוער פאריס סן ז'רמן, קווין טראפ, רשם רק הופעה שנייה בנבחרת והראה שיש למארק אנדרה טר שטגן ומנואל נוייר (אם יהיה כשיר למונדיאל) מתחרה ראוי. הוא עצר שלוש הזדמנויות של לקאזט, קיליאן אמבפה ואנתוני מרסיאל. "רציתי להחזיר טובה למאמן יוגי לב שנתן לי קרדיט", אמר השוער.

לב סיכם: "אני מאוד מרוצה משני המשחקים ששיחקנו למרות שלא ניצחנו. חשוב שלא נכנסו ללחץ ולא הפכנו לעצבניים בגלל שפיגרנו 2:0". דידיה דשאן מנגד ירה: "היינו קרובים יותר לניצחון 2:3. דבר אחד ברור לי. אחרי הצמד של לקאזט וההופעה הטובה של אדריאן ראביו ומרסיאל, יהיה קשה מאוד לבחור סגל למונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי