בגלל 13 דקות: אל חדאדי לא יוכל לשחק במונדיאל עם מרוקו?

מוניר אל חדאדי במדי ברצלונה
מוניר אל חדאדי במדי ברצלונה | צילום: Gettyimages

החלוץ, המושאל מברצלונה לאלאבס, שיחק לפני שלוש שנים פעם אחת כמחליף בנבחרת ספרד. עכשיו הוא מבקש מההתאחדות המרוקאית ללחוץ על פיפ"א

(גודל טקסט)

"אני לא מבין למה 13 דקות במדי ספרד צריכות למנוע ממני לשחק בנבחרת מרוקו", כך אמר מוניר אל חדאדי חלוץ אלאבס לעיתון המרוקאי "אל סבאח". אל חדאדי, שהוריו היגרו לספרד מצפון אפריקה ויש לו אזרחות כפולה, מעוניין לקחת חלק במדי מולדת הוריו במונדיאל הקרוב ברוסיה. החלוץ מקווה שההתאחדות המרוקאית תלחץ על פיפ"א לאשר את המעבר שלו לנבחרת הצפון אפריקאית.

אל חדאדי קיבל אזרחות מרוקאית רק לפני כמה חודשים ולכן לא נטל חלק במוקדמות המונדיאל של יבשת אפריקה. החלוץ בן ה-22 נחשב לכישרון העולה של ברצלונה עם פתיחת עונת 2014/15 ואז גם קיבל הזמנה ללה רוחה ועלה כמחליף ל-13 דקות בניצחון 1:5 על מקדוניה בספטמבר 2014. זאת היתה ההופעה הראשונה והאחרונה שלו בנבחרת ספרד.

אחרי שכבש רק ארבעה שערים ב-26 משחקים בברסה בשתי העונות הראשונות שלו בקאמפ נואו הושאל אל חדאדי לוולנסיה בעונה שעברה (שישה שערים ב-33 משחקים) והעונה לאלבאס (שער אחד בחמישה משחקים).  אם אל חדאדי יצטרף, הוא יהווה שדרוג רציני לחוד הכולל את חליד בואטב ממלטיאספור (שהיה מלך השערים של מרוקו במוקדמות), חכים זייך (אייאקס) ונורדין אמרבט (לגאנס).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי