חגיגות גדולות בפרו: "מוקדש לעם שתמך בנו, מגיע להם להיות במונדיאל"

שחקני נבחרת פרו
שחקני נבחרת פרו | AFP

שחקני הנבחרת מאושרים בעקבות ההעפלה לגביע העולמי לראשונה מאז 1982. וגם: סגירת המעגל המרגשת של המאמן הארגנטינאי ריקרדו גרקה

(גודל טקסט)
חגיגות גדולות בפרו לאחר שהנבחרת הלאומית הבטיחה את העפלתה למונדיאל בזכות הניצחון הלילה (בין רביעי לחמישי) 0:2 על ניו זילנד בגומלין הפלייאוף (0:0 במשחק הראשון).


המאמן ריקרדו גרקה הקדיש את הניצחון לעם הפרואני, שיראה את נבחרתו בגביע העולמי בפעם החמישית בהיסטוריה והראשונה מאז 1982: "הבחורים עשו דבר גדול עבור העם הפרואני. הם תמכו בנו כל הזמן ונהנו מהנבחרת ומגיע להם לראות אותנו במונדיאל. תודה לאל שהשגנו את המטרה ואני שמח שארגנטינה גם היא העפילה למונדיאל".




פרו, שתהיה הנציגה החמישית מדרום אמריקה במונדיאל, נראתה טוב במהלך קמפיין המוקדמות כשסיימה בתוצאות תיקו מכובדות מול ארגנטינה (0:0) וקולומביה (1:1). לפי חוקי ההגרלה, האדומים-לבנים לא יפגשו בשלב הבתים נבחרת מדרום אמריקה.


עבור גרקה הארגנטינאי מדובר בסגירת מעגל מרגשת. ב-1986 הוא נופה ברגע האחרון מסגל נבחרת ארגנטינה והחמיץ את המונדיאל בו זכתה האלביסלסטה בתואר, למרות שכבש את השער המכריע שהעלה את נבחרתו למונדיאל, במשחק מול פרו. כעת הוא חוזר למונדיאל עם פרו אותה הוא מדריך מ-2015.


It's real, Peru. pic.twitter.com/I330KDf8zO

— B/R Football (@brfootball) November 16, 2017


"אני מאמין גדול במזל", סיפר המאמן הנרגש. "בעבר זה לא עבד לי, אבל עכשיו אני משלים את מה שהיה חסר לי בקריירה וזה להיות במונדיאל. הכל כמובן גם הודות לעבודה קשה ולשחקנים כמו ג'פרסון פרפאן ואחרים שנתנו הכל עבור הנבחרת". פרו אכן נעזרה במזל אחרי שבספטמבר קיבלה ניצחון טכני על בוליביה, בגלל שהיריבה שיתפה שחקן שלא כחוק.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי